Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Det står Halvfast, modnet ost, på Norwegia'n. kan jeg spise den? Tør jo ikkeå spise noen ting, noe mer!! går bare i leverpostei og kylling filt- pålegg. begynner å bli en smule lei nå
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 den er vel pasteurisert så da kan de n spises:) står i innholdsfortegnelsen om melka er pasteurisert eller ikke:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Du kan ete Norwegia og andre liknande ostar, og du kan ete smøreostar. Det er muggostar, td norzola,brie, camembert ol du skal unngå. Og ein del utanladske ostar som ikkje er laga av pasteurisert mjølk. Men om dei vert varma opp, feks på pizza, kan du ete desse og.
MrsMilla Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Ikke noe problem å ete den! Dessuten er den pasteurisert. Mye hysteri uansett når det gjelder mat nå, når du ser litt etter, så er det mye man holder seg unna, som faktisk ikke er farlig ifølge norske myndigheter. Jaja, her er litt tips til pålegg uansett...: Peanøttsmør Makrell i tomat kokt skinke, pepperskinke, servelat, hamburgerrygg norvegia, mozzarella, jarlsbergost, nøkkelost, brunost, feta syltetøy i mange varianter tapenade, bønnespirer, tomater og agurk, paprika
MrsMilla Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Ikke noe problem å ete den! Dessuten er den pasteurisert. Mye hysteri uansett når det gjelder mat nå, når du ser litt etter, så er det mye man holder seg unna, som faktisk ikke er farlig ifølge norske myndigheter. Jaja, her er litt tips til pålegg uansett...: Peanøttsmør Makrell i tomat kokt skinke, pepperskinke, servelat, hamburgerrygg norvegia, mozzarella, jarlsbergost, nøkkelost, brunost, feta syltetøy i mange varianter tapenade, bønnespirer, tomater og agurk, paprika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå