Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Hvor og når hadde dere sex sist, og hvor lenge har dere vært sammen?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 12 år sammen. Sex for en uke siden i dobbeltsenga med lyset av. Sex? Er flinke hvis vi får det til en gang i uka. Senest i dag tenkte jeg på vår første felles tur til syden. vi bodde på hotellrommet hele tiden, og kom på etter 4 dager at vi faktisk ikke hadde spist ordentlig siden vi kom ned. Vi hadde kun hatt sex og drukket bailys. Those days are gone!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 For to dager siden:) Men da var det 2 uker siden sist. Vi har hatt en regel med 2 ganger i uken, men noen ganger så går det rett og slett ikke. Man er sliten og gåen, unger og jobb tar mye av energien. Men så lenge det ikke går mer enn to uker så overlever vi de gangene det skjer. Men at det dabber av, det gjør det. Etterhvert så er det andre ting enn sex som blir satt foran...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 I dag morges før vi stod opp, mens barna så barne-tv nede... hehe. Vært sammen i 5 1/2 år.. Var en uke siden sist gang, men jeg har hatt mensen denne uken så det teller ikke:) Pleier ha sex 2-3 ganger i uka sånn ca...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Hadde sex for to dager siden, og da var det nesten en uke siden sist.. Syns ikke det er så galt i og med at vi fikk ei lita jente for 2,5 mnd siden, og jeg ammer til alle døgnets tider og sover når jeg kan. Vi har vært sammen i 11 år, og min erfaring er at det går litt i bølgedaler. Vi har hatt perioder hvor det har gått to uker mellom hver gang, men også perioder hvor det har vært sex både morgen og kveld Kan jo ikke være nyforelsket og lysten til alle døgnets tider år etter år, med full jobb, fire unger, hus, hjem og div å tenke på sier det seg selv at det blir lite overskudd i perioder.. Men vi er veldig glade i hverandre, og er flinke til å vise det med handling og ord. Vi prøver å være flinke til å gi hverandre små fysiske kjærtegn i hverdagen, som et kyss, en klem, bare et stryk over ryggen i forbifarten osv. Vi legger oss heller aldri om kvelden uten å gi hverandre en form for kjærtegn, så kommer sex'en når vi har lyst og overskudd. Gjennomsnittet er vel ca to ganger i uka, og det er vi begge fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Vi har vært sammen i to år og har lovet hverandre på tro og ære å ha sex minst to ganger i uka. Always! Sexlivet dabber ikke av, men det forandrer seg med tiden. Vi var mye mer lekne før og testet ut nye stillinger, leker osv. Nå vet vi hva som funker best og så gjør vi det sånn.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Natt til tirsdag... Våkna av en gira mann som omtrent overfallt meg... Det var liksom natta FØR fruktbar periode... Dette skulle være vår første prøveperiode. Har venta siden litt før jul på at han skulle bli klar. Rett før forrige mens kom han og fortalte meg at han var klar. Gjorde det på en utrolig fin og koselig måte også, så jeg trodde på han... Denne uka har han skydd meg som pesten. Ja, jeg er litt deppa for tida. Føler meg uapetittelig og ekkel. Håper jeg greier å glemme dette og smile pent og prøve på nytt neste gang...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Glemte å skrive det jeg egentlig skulle skrive... Vanligvis 2-3 ganger i uka.
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Sexlivet eksisterer ikke hvis du ikke gjør det til noe levende. Vi har sex litt for skjeldent. Det går litt i perioder, opp og ned, eh, ja. I dag har jeg kjøpt meg knall rødt og sexy undertøy, skal barbere alt som barberes kan og stille meg opp deilig og fin. Så da blir det i allefall en gang denne uka.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 vi har vært sammen i snart 7 år......vi har vel egenlig alltid hatt mye sex,sist i går for jeg har akkurat blitt ferdig med mens. han har konstant sex lyst,mens jeg har mistet min.så jeg jobber med å få den tilbake,så vi har nå inngått en regel på annen hver dag sånn jeg får litt pusterom etter alt sex maset og han får det han må ha for å funke normalt.....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 I sengen for 2 dager siden. Vært sammen i over 12 år. Blir som regel 3-4 dager i uken, så er mye mindre enn i starten ja.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 To runder i går. Først da vi gikk tur i skogen på ettermiddagen og så en ny runde i senga før sovetid. Vi har vært sammen i 19 år.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Tre mnd. siden. Mannen min vil ikke. Har begynt å misslike sex selv også, fordi jeg har en mann som ikke vill. Skulle ønske det fantes noen piller eller et ingrep som kunne fjerne all sexlyst for godt, så slapp jeg å gå og tenke på det heletiden.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Vi har vært sammen i tre år og har ett barn sammen. Såklart har sexen dabet noe av, jeg tror ikke jeg hadde orka å ha sex flere ganger daglig, hver dag, nå. Vi kan heller ikke være så spontane som før, for det er ikke bare oss to... Men vi har jo enda sex en 3-4 ganger i uka. Noen ganger oftere.. Så jeg kan ikke si det står dårlig til
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 19:55 her, Jeg glemte å si når vi hadde sex sist: Det er nå 9 dager siden (han har vært bortreist) Så ikveld blir det action!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #16 Skrevet 2. mai 2009 Vi har vært sammen i 12 år, og her har det dabbet av. Nå er det vel en gang i uka. Jeg synes det er dumt at det blir sånn, men aksepterer det. Jeg tror rett og slett at jeg er sånn. Vet ikke om mannen min ville vært sånn med en annen, men jeg tror (vet vel, fra tidligere lange forhold), at JEG i alle fall er sånn. Mannen min virker ikke som om han har lyst oftere, men likevel føler jeg meg skyldig. Som sagt, i tilfelle han ville hatt det bedre med en annen dame. Sukk.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #17 Skrevet 2. mai 2009 Sammen i 2,5 år, sex ca 1,5 gang i uka den siste tiden. Vi er slitne småbarnsforeldre og er heldigvis omtrent på samme nivå hva gjelder sexlyst, så det fungerer for oss. Sist var for seks dager siden på badet etter en felles dusj mens han lille sov og han store satt på dataen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #18 Skrevet 2. mai 2009 Nå er det et par mnd siden sist:( Hvorfor? Tja, jeg er snart høygravid, orker ikke tanken akkurat på sex nå, men har jo en mann som ikke virker interessert heller. Han har ikke akkurat vært en pådriver den siste tiden, og da har jeg kuttet ut å ta initiativet siden det ikke blir noe på meg allikevel... Kjipt, siden jeg egentlig kunne hatt en runde hver dag...:=((
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #19 Skrevet 2. mai 2009 Ti år og tre små. Sex er blitt mangelvare siden nr to kom. Mannen har ikke så mye lyst, og jeg orker ikke å mase eller by meg frem. Han vet at jeg er klar hvis han vil. Og ja, jeg steller meg der det trengs, og er ganske slank til tross for tre graviditeter, så han burde ikke klage på utseende mitt osv. Nå er vi inne i en dårlig sirkel, jeg legger meg, og han sitter og glor på TV. Skulle også hatt noe midler som hadde dempet min lyst, ja. Tror vi hadde sex en gang for tre uker siden. Jeg vet ikke hva som gikk av han da. Personlig kunne jeg gjerne hatt hver dag, i hvert fall annenhver.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #20 Skrevet 2. mai 2009 jaaa! Vi har to barn, 3 og 6 år. Har sex max en gang i uken, ofte sjeldnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå