Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Ville dere bodd i en leilighet midt i sentrum, nært lekeplass og strand? Og hva ville dere betalt for det? Tenkte å leie ut en utleielelighet vi har der, men er usikker på mafrked og pris... Den er 50 kvardat stor, to soverom, fullt møblert og med de man trenger av kopper og slikt. Tenkte også å ha inkludert sengetøy og håndklær, så slipper man å drasse på det. Og den er fint innredet:) Innspill, noen?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hei jeg var i Kristiansand i fjor og bodde på Qualityhotellet ved dyreparken. MEN dette var svindyrt, og ville heller bodd i den typen leil hvis jeg skulle reist en gang til med barn. kunne ha betalt 5000 for en uke eller 2500 for en helg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Takk for svar:) Jeg vet jo at hotellene ved dyreparken er svindyrt - så dette skal være et rimeligere alternativ også for småbafrnsfamilier. Sånn at man kan se på TV eller sitte ute og slappe av uten at poden lider noen nød - bakgården har fin uteplass, så det er ikke noe problem. Det går jo busser til dyreparken og en taxi koster jo heller ikke allverdens, om man ikke har med bil. Jeg er jo selv mamma, og vet litt hva jeg selv ville ønsket meg om jeg skulle dratt på tur med småunger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå