Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Pass opp for elendige kundebehandlere på barnashus på lade! Da terminalen deres hadde tekniske problemer framstilte de problemet som at vårt betalingskort ikke var bra nok! Det mest vanlige betalingskortet i trøndelag! Var på gråten på vei ut av butikken, følte meg sett ned på og elendig. Tar vel bare cash, de... hyggelig når man skal handle inn til noe så koselig som baby og er i uke 38. De jaget oss faktisk til å sjekke kortet i en minibank en helt annen plass i byen - slitsomt når man har bekkenløsning... Så dustete, de kunne faktisk bare beklaget litt at terminalen ikke var helt i vater, istedet for å legge problemet over på kunde. Trodde det skulle være litt koselig å handle, jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Skjønner ikke helt. Hvis det var noe med bankforbindelsen eller tenknisk med deres terminal, hadde du ikke fått brukt kortet der uansett i dag. Skjønner at det er kjipt å ikke få kjøpt det man vil, eller at de ikke var ydmyke, men tror neppe det er representativt for det å handle der til vanlig..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Brukte kortet på nabobutikken uten problemer, og ringte bank-kontakten min som sa at det ikke var noe galt med kortet - han sa at det måtte være deres terminal som hadde problemer. Har mange penger på kortet, så det skulle ikke være et problem. Måtte ta ut penger i minibank for å handle der, og nærmeste minibank var et stykke unna... Hadde vi ikke absolutt måttet hatt akkurat det stellebordet de hadde grunnet plassmangel (og fant ingen alternativ vi synes fungerte på vårt bad andre plasser) ville vi avbrutt handelen der og da.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Beklager å måtte si det, men det høres ut som om du kanskje er litt graviditetshormonell. ;-) Hvis kortet deres ikke fungerte eller ikke hadde dekning, er det kjipt, men ikke noe butikken kan gjøre noe med. De _jaget_ dere sikkert ikke i minibanken.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Bortsett fra at de tydeligvis var litt ufine, skjønner jeg ikke problemet. Selv om det var deres terminal, og de hadde beklaget så mye for at den var ute av drift, måtte du jo nødvendigvis ha hostet opp de pengene på en annen måte. Du kunne jo aldri ha fått produktet og gjort opp siden, da hadde mange latt vær å gjøre opp for seg. Uansett hadde du ikke blitt spart for den turen til minibanken.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 du er nok litt hormonell ja. men det er jo fullt forstårlig. det er ikke så langt til neste minibank fra barnas hus på lade. city lade som ligger rett ved siden av har 2 minibanker.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Når man er mot slutten av svangerskapet, alt er tung og vanskelig, og hormonene raser føler man ofte at hele verden er i mot en. Been there, done that (to ganger). Da kan man blir litt irrasjonell. Om det var terminalen eller kortet ditt det var noe galt med, vet ikke jeg, men butikken måtte da få pengene sine! Det ser ut som dere var to, kunne ikke mannen din (eller den du var sammen med) gått for å ta ut penger mens du ventet? Les innegget ditt på nytt når du har fått slappet litt av, så ser du nok at din reaskjon ikke var _helt_ rasjonell:) Lykke til framover, jeg vet det er slitsom de siste ukene! (Og jeg vet _alt: om bekkenløsning - Grøss!)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Det er snakk om måten man behandler kundene sine her, og de bak kassa kunne med letthet endret hele situasjonen med å beklage at terminalen ikke fungerte optimalt, man skal da ikke mistenkeliggjøre kunden! Mulig dere andre synes det er helt greit, men jeg som har jobbet litt med kundebehandling tidligere vet at det kun er snakk om måten man ordlegger seg for å forhindre at en kunde føler seg urettferdig behandlet. Mannen min var like forbannet over måten de behandlet oss på, kom og fortell meg at han er hormonell og irrasjonell, dere, synes den var litt under beltestedet. men om dere opplever noe negativt, er det kanskje dere det er noe galt med, siden dere er gravide?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Du er på et felles anonymforum for bim og dib. De fleste her er ikke gravide. Ikke jeg heller (som forsøkte å være litt forståelsesfull og medfølende her over. Beklager forsøket.)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Trodde halve problemet var at dere måtte gå langt for å ta ut penger, jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Er ikke alle terminaler som tar MasterCard... Ingen av Reitangruppen iallfall- Rema 1000, Narvesen osv.. Iallfall gjorde de ikke det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå