Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 99 dager igjen til termin 9. august. Sprøtt! :-) Jeg tror det er kortere tid da, har hele tiden hatt en følelse av at vesla kommer til å komme litt før termin, men vet jo aldri, gikk 2 dager over med nr 3. Mannen tror i tillegg vi ikke engang rekker fram i tide, håper han tar feil! Hehe... Flere her som har passert 26 uker og er nede i 2 sifret tall nå?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 i følge legen er jeg det! 26 uker på fredag, men her inne er jeg 26 uker i morgen. 11. august er terminen min. Nå er det ikke lenge før vi er i 3. trimester!!! Hurra. Tiden bare flyr. Deilig med vår og sommer å se frem til.
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Ja, det skal bli godt :-) Både å hoppe over i et nytt trimester og mer fint vær! Nå er det først torsdag jeg er spent på. Skal til JM først på vanlig kontroll og er veldig spent på BT og urinprøven, fått en del vann i kroppen og litt plaget med pannehodepine, så greit å få sjekket at alt er ok! Så er det 3D UL etterpå i byn, gleeeeeder meg! Veldig spent på om vesla fortsatt er vesla, eller ikke, hehe... Venter liksom bare på at de skal si "nei du, dette er ikke noen jente nei, dette er gutt!".
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 åååh heldige dere er:) gleder meg skikkeli til åkomme ned på to tall;) er bare 26 dager til da;) så er ikke SÅ lenge til:) så gøy med 3D ul, hehe, ler hvis du får beskjed om at det er gutt, hehe... vi håper også på samme svar som på ordinær ul... hehe... hvis ikke må en del byttes og handles på nytt;)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Godt å få sjekket dette med vann i kroppen! Har litt selv, men er ikke bekymret. Vært mer før.. Vi skal på 3D på onsdag er veldig spent. Aldri prøvd det før, og hørt så mye fint. Får vi bekreftet at det virkelig er en gutt (kunne ikke se det selv på UL, så litt rart ut) så kan jeg kvitte meg med sekker med jentetøy... Har litt ryddemani Sliter med bekken og smerter nedover bena, og gruer meg til jobb, selv om det er kun 50% nå. Får ikke slappet av om ettermiddagene her, da er det ikke så gøy å være helt gåen.. men, tiden har gått fort til nå Klart det er en jente men kjenner igjen tankene.. så utrolig spennende!!
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Jada, det er sikkert det, men er så vanskelig å tro på! ;-) Grunnen til at jeg er litt småbekymret er at jeg har hatt svk.forgiftning før. Har også hatt mye vann i kroppen i alle svangerskapene, men ikke så mye så tidlig før så vidt jeg kan huske. Her har vi mange sekker med gutteklær, men jeg skal nå se jenta før jeg gir bort/kaster noe av det, hehe... Håper du kommer deg litt da! Kjenner selv på det, at det sliter på litt nå selv om jeg er 50% sykemeldt jeg også. Tror nok det er noe annet for oss med mange små barn, førstegangsgravide vet ikke hvor heldige de er, hehe...
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 jeg er også nede på tosifret og har 95 dager igjen Godt å ha kommet så langt,nærmer seg 3.trimester nå.. juhuu
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Det kan man si visste ikke hvor heldig jeg var første gangen jeg heller.. Burde ha nytt det mer, men da var jeg så ivrig på å bli mamma go få ut baby deretter alt som skulle skje med utvikling osv at jeg bare stresset. Hihi. Nå tar jeg tingene som de kommer og barna utvikler seg likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå