Saline Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 ....hadde fått ut 10 egg hvor 6 ble befruktet. Var derfor nokså optimist når jeg skulle på innsett i dag. Fikk da beskjed om at eggene bare hadde middels kvalitet; ett som var to-delt og et som var fire-delt, men ikke optimalt. Fikk satt inn begge to og ingen på frys. Følte sjansene mine gikk dramatisk ned. Er det noen som har lykkes med middels gode egg?
finetine Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Uff så kjipt å ikke få noen på frys, men bra at du ihvertfall fikk satt inn to egg. Har vært her siden 2005 nå,og det er flere her inn som har lyktes med de oddsene du har,2-delt og 4-delt. Så ikke fortivl det kan komme en skjønn liten baby(eller flere) ut av dette. Krysser finger for deg jeg:o)!!
Mikkemafian Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Her kom det en liten snuppe i oktober 2007 etter innsett av to langt fra perfekte egg... Så alt håp er ikke ute. Så satte jeg inn ett perfekt og ett veldig bra egg på søskenforsøk, og de ble det ingenting av... Så du er gravid inntil det motsatte er bevist!!! ..
Rose69 Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Mitt litt puslete 4-delte egg ble en perfekt baby :-) Masse lykke til!
Saline Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2009 Tusen takk for støtten :-) Jeg hadde en skikkelig nedtur i går. Var så optimistisk før innsettet ettersom 6 egg hadde blitt befruktet. Fikk liksom ikke spurt legen om så veldig mye heller. Vanskelig å vite nøyaktig hva de mener med middels kvalitet. Hvor stor sjanse har man da? Jeg fikk heller ikke spørsmål om jeg ville at de skulle sette inn to egg - de bare informerte meg om at dette hadde de bestemt. Regner derfor meg at de anså sjansene for å lykkes til å være veldig små. Jeg vil jo gjerne håpe, men stålsetter meg samtidig for at dette ikke lykkes. Så jeg deppet skikkelig å går! Dro rett å kjøpte meg en sjokolade og spiste nokså usunt hele dagen. Ja og jeg vet det ikke er bra å bruke mat som trøst!! Men det hjelper litt der og da. Føler også at jeg stenger alle andre ute. Jeg har også hatt smerter i den ene eggstokken helt siden uttaket. Det har verket ganske bra helt siden torsdag. Er det noen flere som opplever dette? Det er fint å kunne snakke med dere som er i samme situasjon. Tror det er vanskelig for andre å forstå hva vi egentlig går igjennom. Jeg krysser fingrene for dere alle!
finetine Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Skjønner veldig godt hva du mener,er litt vanskelig noen ganger å få stilt spørsmål. Man føler liksom at de ikke har tid til det. Men jeg tror også det er viktig å kreve sin rett. Kan du ikke ta en telefon dit imorgen og si at det er endel ting du lurer på. Vi betaler jo faktisk i dyre dommer for den tjenesten de gir oss, så da skulle det bare mangle om de ikke satte av litt tid til spørsmål fra oss. Så får man heller være litt vanskelig pasient da;o). Selvsagt skal du unne deg litt godt i denne perioden, det hjelper faktisk som du sier. Det er så mye annet man må forholde seg til rundt denne ass.befrukt prosessen så hvis man ikke skal få lov til å unne seg noe godt hva har man da?? ) Jeg har også hatt en del vondt etter uttak,ca en ukes tid mener jeg å huske. De har jo rotet litt rundt der inne, så ikke rart hvis du har litt vondt. Men blir smertene veldig vonde kan det være lurt å ringe og forhøre seg om hva som er normalt/ikke normalt. hender jo at noen blir overstimulerte. Håper du har en litt bedre dag idag. Følelsene kjører berg-og-dalbane når man er inne i dette gamet. Oppmuntringsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå