Gå til innhold

off, har det ikke bra...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, må nesten få lov å klage litt her inne... Føler meg helt elendig. Har vært kvalm siden uke 5 og er nå 8+3 på vei... Kaster opp, har sprukne blodkar i ansiktet etter at jeg kaster opp... morgen, kveld og natt men ikke hver dag da heldigvis...;) Fått masse kviser, helt forferdelig, har ikke følt meg så stygg på lenge:P Svetter, fryser om en annen... strekker i magen, svimmel... nej off dette blir sikkert en gutt hehe... sist når jeg gikk gravid med dattera mi var det jo en drøm i forhold hehe, får håpe at jeg ikke legger på meg så mye til gjengjeld;) Må nok slite litt til et par uker, men håper det meste avtar i uke 12... Er det andre så har det sånn? Jeg er helt slapp, klarer lite, merker at sambo må steppe inn å hjelpe med mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5+4 og kjenner det ganske godt... og jeg har hele tiden lyst på mat, men er aldri fornøyd med det jeg finner meg :P

 

Er svimmel hele tiden og. Men jeg har det bra likevel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...