*Charlee* Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Hehe, må nesten få lov å klage litt her inne... Føler meg helt elendig. Har vært kvalm siden uke 5 og er nå 8+3 på vei... Kaster opp, har sprukne blodkar i ansiktet etter at jeg kaster opp... morgen, kveld og natt men ikke hver dag da heldigvis... Fått masse kviser, helt forferdelig, har ikke følt meg så stygg på lenge:P Svetter, fryser om en annen... strekker i magen, svimmel... nej off dette blir sikkert en gutt hehe... sist når jeg gikk gravid med dattera mi var det jo en drøm i forhold hehe, får håpe at jeg ikke legger på meg så mye til gjengjeld;) Må nok slite litt til et par uker, men håper det meste avtar i uke 12... Er det andre så har det sånn? Jeg er helt slapp, klarer lite, merker at sambo må steppe inn å hjelpe med mye:)
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er 5+4 og kjenner det ganske godt... og jeg har hele tiden lyst på mat, men er aldri fornøyd med det jeg finner meg Er svimmel hele tiden og. Men jeg har det bra likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå