annhelen Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 1 uke va ok, resten pyton. Noen andre som har det sånn? Skal på overtidskontroll på tirsdag. Altfor lenge til spør du meg. Ååååååå.
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er 7 dager over å syns det byner å bli nok ja,men faktisk det værste er alle venner å kjente(som sikkert er like spente som mg men..) sender meld flere ganger daglig for å høre om han har kommet..!! SLITSOMT!!
Aprilbaby i magen<3 Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 helt enig med dere! er selv 8 dager på overtid, og er kjempelei! mye av grunnen er også alt maset..... huff.. vil møte prinsessa vår snart!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er "bare" 4 dager over ul-termin med 3 barnet, men allerede DRITT lei
Ailin86 Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Er 8 dagen på overtid her også, begynner å bli nok nå... Hadde ønsket meg en naturlig fødsel, men kan jo hende at jeg må bli igangsatt? Nei,nei... ikke så mye å gjøre med egentlig...
nissi32 Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 ikke for å ta piffen fra dere men jeg gikk 16 dager på overtid det var slitsomt det.
To + en? Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Er bare 1 dag på overtid selv, men driit lei. Har vært så innstilt på at han skulle komme før som storebroren sin. Synes det er pyton å våkne med fortsatt stor mage hver morgen. Han er stor og, estimert til 4,5, så jeg håper han ikke har tenkt til å bli så lenge der inne.
Little Miss Naughty Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 er selv 8 dager på overtid og begynner og bli små lei kan man si. Hvis ikke noe skjer innen kl 16 i morgen har jordmor tilbudt med akupunktur for å få i gang fødselen. Var på kontroll sist torsdag og da lå hode godt nede i bekkene men null åpning.
S. Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Er 7 dager på overtid, og blir like skuffa hver dag jeg våkner og ingenting har skjedd.. Har hele svangerskapet hatt på følelsen at han kom til å komme før, så jeg har gått og ventet i flere uker allerede. Intuisjonen stemte ikke i dette tilfellet, i alle fall.. Skal på overtidskontroll 8. mai, men håper jeg slipper å bli satt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå