Miniogmy Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 min datter er fem mnd, og hun spiser risgrøt, maisgrøt og middagsmat på glass. kan hun begynne såvidt med glassene for 6 mnd, det er det litt bedre utvalg av her jeg bor..?
mamarama og lille banan Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 lille banan ble introdusert for fast føde da han var 4 mnd og ei uke. da han var 5 mnd hadde han kommet like langt som di jente. vi begynte med 6 mnds-glassene med middag da fordi han ikke likte de som bare var grønnsaker. litt forsiktig til å begynne med, men han tålte det fint, og han elsker de glassene, spesielt Hipp sine. middag har blitt favorittmåltidet. likevel bør en være obs på at fisk og kjøtt helst ikke skal introduseres før de små er 6 mnd. men jeg tenker det er forskjell på hvor mye mage/tarmen til en på 6 mnd som ikke før da har blitt introdusert for fast føde tåler, og en som har fått det i 2 mnd.
Miniogmy Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 lille knøtt fikk grøt fra hun var fire mnd, og hun elsker middagsglassene, men er kun en butikk her som har gulerot og pastinakk som hun elsker. hun spiser grønnsaksmosen og, men hadde vært fint å kunne kjøpe en hun liker som er i de fleste butikkene. hvordan reagerer lille banan på bananmos? helt fersk mos revet med skje? min sitter bare å grøsser :-)
mamarama og lille banan Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 lille banan spiser banan (hehe,) men er ikke overbegeistret. det må moses skikkelig, det går ned mindre hvis vi skraper med skje.
Miniogmy Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2009 lager ikke selv, fordi hun ikke synes det er like godt.. hun spiser middagsglassene, men ikke det jeg lager hjemme.. når jeg ikke får henne til å ta mme, synes jeg det er viktigere at hun får i seg noe mat, enn at det er hjemmelaget. hjemmelaget husmannskost m.m kommer tidsnok :-) hmmm.. så når du moser det blir det bedre enn når man skraper godt med skje? *må testes*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå