Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har lammeskinn i vogna og merker jo at han kan være litt varm på ryggen spes når det er veldig varmt og soldag.. andre som bruker det året rundt? eller er det greit å fjerne det nå som vår/sommer er rundt hjørnet..?? Og når det gjelder sprinkelseng? noen som har det der hele tiden eller kun høst/vinter?? Har kjøpt lammeskinnet på nøstebarn og er jo så fint..
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har nøstebarnskinn i sengen og i vognen året tundt. Det er deilig:) Varmt blir det om sommeren uansett, og jeg tror skinnet føles bedre mot huden enn varm vogn.
Katsi Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har tatt bort skinnet i senga men har foreløpig ikke tatt det bort i vogna. Kommer ikke til å ha det i vogna hele året men foreløpig går det greit. Hun er god og varm når hun har sovet i vogna, men ikke svett.
Nagilimia Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har det fortsatt i senga og ser ann i vogna. Tror jeg ender opp med å ha det i sprinkelsenga året rundt. Vi har kjellerleilighet og jeg fryser ofte inne om sommeren, for det er mye kjøligere inne enn ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå