Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet jeg at det var slimproppen som kom i dag?? Skal det vøre MYE slim?? Hos meg kom det en del slim da jeg tisset, men det var blankt, ikke noen farge altså..... Og det var ikke utflod.....

Men det kan vel enda gå flere uker før babyen kommer?+ Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen min gikk for to uker siden, blankt/gjennomsiktig, litt lang liksom, egentlig ikke så mye. I første svangerskap var det akkurat som en blodstrek inni slimet, men denne gangen så jeg ikke det.

Første gangen startet fødselen med at slimproppen gikk, men denne gangen er det over to uker siden og ingen antydning til fødsel enda desverre

Skrevet

Min gikk på søndag, da var jeg 37+6. Og det var ikke tvil hos meg, det var en stor gele-aktig klump. Helt blank, ikke noe rosa eller blodstreker. Men hadde hatt en del rosa slim hele den uka. Men vet at det kan være veldig forskjellig, mange merker ikke at den går i det hele tatt. Tror det kan varierer mye hvordan det ser ut, og hvor mye det kommer. Og strengt tatt spiller det jo ikke noen rolle. Det at slimproppen går, er jo et modningstegn, men ikke i seg selv noe tegn på at noe er i gang. Jeg tror det gjennomsnittelig blir fødsel 1-7 dager etterpå, men det er sikkert fordi det som oftest skjer ganske nærme termin. Jeg regner i alle fall fortsatt med å gå litt over tiden uansett.

Skrevet

Hei!

Jeg lurer også litt på dette her.

Jeg har vært plaget med utflod hele graviditeten og er derfor usikker på om man kanskje ikke merker at slimproppen går?

Er det sånn man burde "følge med" på fremover? Fare for infeksjoner?

Er 37 imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...