Gå til innhold

såre brystvorter og blod i melken

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det falig at det kommer blod i melken som lille gull får i seg? det hender han gulper opp melk med størknede blodklumper i, og jeg vet det er fra puppene min for hvis jeg pumper meg hender det at det kommer rosa melk. han er 6 dager gammel forresten. og dette skjedde ikke med forrigemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikek farlig, det bare ser litt guffent ut. Jeg blødde med både første- og andremann, førstemann mens jeg var på sykehuset og fikk beskjed at jeg fint kunne gi det til snuppa. Andremann gulpet litt "rosarødt" men heldigvis bare en halv dag før det gav seg.

Skrevet

takk for svar :) det kan virke som om blodmelka er litt tyngre fordøyelig, siden de gulper så mye av den :/

Skrevet

Uff ja, smaker sikkert litt rart også, uten at det ser ut til å bry dem :o)

Må jo bare si virkelig god bedring - ammestart er tøft og vondt, men det blir heldigvis som regel bedre etter en stund :o)

Skrevet

Dette er visst ikke farlig. Sjekk ammedebatten, der er det råd å få. Slet selv veldig med ammingen sist, sårhet, brystbetennelser osv. og fikk mye support der.

Skrevet

Samme skjedde med meg, når gutten min varliten. Var helt ufarlig fikk jeg beskjed om. De kunne bli litt småkvalme da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...