vil ha en til=) Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Er 37+2 og i går i bursdagsselskap kom det som måtte være slimproppen.Ble litt redd for at det var vannet som skulle begynne å gå bort i selskap men stoppet nå opp og kom meg hjem. I natt kom det mer blankt slim og tenkte at det er hvertfall ikke snakk om mange dagene/ukene før det bli fødsel.Til morgenen stod jeg opp og hadde en sinnsykt kynner og måtte tisse.Men det stoppet aldri.Tenkte...hmmm...vannet?Prøvde å knipe og tørke meg men når jeg reiste meg så rant det vettu.Ingen rirer, kun mensmurring og kynner. Vært på sjekk på føden og alt er helt fint meg meg og baby så skal komme igjen i morgen tidlig hvis ikke riene starter da...så sinnsykt spennende!!!!!!!snart er prinsen her!!!!skikkelig nervepirrende å gå å vente på at det skal bli j...vondt:) litt gira. Har liksom følt det på meg at han skulle komme før og er så og si ferdig med alle forberedelser:) Så senest mandag blir jeg satt igang da men håper det skjer av seg selv..Nå renner vannet noe sinnsykt. Sitter med plastpose og digert håndkle i sofan og med gigabind fra føden-hjelper ikke stort og har mest lyst å sitte på do:)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Så spennende!! Lykke til, slulle ønske det var meg! :-)
Anonym*Gullklump* Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Så spennende:o) Ønsker deg masse masse lykke til, må komme med oppdateringer:o) Snart har du babyen din.. Har selv 84 dager til termin leeenge å vente men syntes tiden går ganske fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå