Gå til innhold

Ligge på magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å ligge på magen? Evt. når må man slutte med det? Sikkert dumt spørsmål, men jeg tenker på det :) (Er 17 uker, og har minimal babymage).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke merker ubehag skal det nok gå helt fint. Det er nok ikke lenge til du ikke kan sove på magen mer, så nyt den siste tiden du. Jeg kunne fremdeles sove på magen i uke 17, men det ble brått slutt på det noen få uker senere.

 

Nå ligger jeg kun på magen når jeg er til behandling. Det går greit, men jeg hadde ikke orket å sove på den. Jeg er 26 fullgåtte i dag.

Skrevet

Babyen har fostervann rundt seg, så du klemmer det ikke om du ligger på magen nå. Du merker når du ikke kan ligge på magen mere, for å si det sånn..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...