Gå til innhold

På vei med nr 4, en skikkelig attpå-klatt. Noen flere i samme sits?


RenateCantante

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Jeg er i dag 5+1 med en veldig etterlengtet bebis.

Vi har forsøkt til og fra i 5-6 år, og hadde egentlig bestemt oss for å legge hele prosjektet "på hylla". Vi tenkte som så at nå er ungene store, eldste er 16,5, mellomste snart 14 og junior har akkurat fylt 9. Nå er det ikke lenge til de klarer seg helt selv, sa vi, med en viss mengde vemod i røsten. Men da ble vi gravide!

Er veldig spent på hvordan det er å være "voksen" gravid, jeg var jo veldig ung når jeg fikk mine tre søte ikke-så-små-lengre. De sier jo at om det går over 7 år mellom graviditetene, så har kroppen mer eller mindre "null-stilt" seg. Noen som har erfaring? 1. el. 2.hånds spiller ingen rolle...

Undrer også på hvordan det kommer bli med så stor alderforskjell på ungene...tiden vil vel vise, men jeg tror det kommer til å bli kjempebra. Jeg er i allefall suuuuuper-glad og fornøyd!!

 

Gratulerer til alle vordende der ute <3

 

Love n Bless,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:=)

dette kommer til å bli så bra.

 

Jeg er selv ikke gravid ennå,men jobber veldig med saken.

Vår lille vil også bli en attpåklatt, våre barn er 17år,11 år og 8 år.

 

Moro å se at det også er andre som vil ha 4 barn.

 

Kanskje jeg kan melde meg inn i Januarklubben om litt;=)

eller så må vi jobbe mer:=)

 

Lykke til med den lille i magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord, man kjenner seg jo litt annerledes. De aller fleste setter jo strek ved tre barn, så jeg sier som du, hyggelig å høre at det er flere der ute som vil ha mer enn tre :)

 

Lykke til videre i prøvingen, skal krysse fingre, och hålla tummar, som vi sier her borte.. ;)

 

Love n Bless,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg er gravid med nr 4 ;) den yngste hos meg er 8 så det blir en atpåklatt heer og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også med en liten attpåklatt! Min eldste datter er 18, har en gutt på 15 og en som snart fyller 11. Så dette skal bli uvant ja!

Kunne jo i teorien risikert å bli mormor i stedet så lenge jeg har ei datter på 18 år!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter også en attpåklatt med termin 11 januar. Det er jo lenge til og mye usikkerhet før man kommer så langt. Jeg har ei datter som blir 20 år, en sønn på snart 18 og en på snart 14. Jeg blir selv 44 når den lille kommer. Tenker mye på det å være godt voksen og gravid.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid med nummer tre, og det er 10 år mellom 1. og 2. mann. Nå blir det 2,5 år mellom 2 og 3, og det synes jeg er helt passe. Nå skal det sies at det er to ulike fedre til barna mine. Svangerskap nummer tre er så langt bedre enn de to forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...