Gå til innhold

Har barna lekeapparater el. rundt huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et huske/klatrestativ utfor huset og sandkasse på terrassen. Det er også en stor sandhaug i gårdstunet som vi ofte leker i og ellers har de traktor, trehjulssykkel, sparkesykkel og masse småleker.

Det er ikke lekeplass her i nærheten, vi må kjøre 12 min til nærmeste lekeplass, og det er heller ikke rare lekeapparatene som er der egentlig.

Nå får de trampoline til bursdagene sine og vi satser på at det blir stas for begge =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst på et huske/klatrestativ, men foreløpig har vi bare en sandhaug de kan leke i. Har både skole og barnehage et steinkast unna, og dit pleier vi å gå å leke.

Vi ønsker oss trampoline.

Ungene har sykler, sparkesykler og diverse andre småleker.

Skrevet

Huskestativ i tre med sklie, trampoline og sandkasse. Og i sandkassa kan han sitte å styre på i mange timer..

Skrevet

Vi har huskestativ i tre, sandkasse og trampoline utenfor huset.

Skrevet

Vi har disse-staiv i hagen med slik stor rutsjebane ned på den ene siden. Har også hatt sandkasse men nesten ingen sand igjen nå, og vet ikke om vi finner noen ny nå.. Jeg har lyst, men sanden må bæres ned i hagen og det er gansge så tungt.

Har også sykler og sparkesykler. Har kastet masse i år som har vært gammelt og sundt. Men er jo nok igjen.

Vi har gang avstand til nærmeste lekeplass, men pga for langt vekke fra huset og andre ting er det ikke noe sted de får gå alene til på leenge enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...