Gå til innhold

"venninner" etter man har fått barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som føler at "venninnene/vennene" ikke vil være sammen med dere etter dere har fått barn? jeg blir skikkelig såret. de skjønner jo ikke det med faste tider de skal legge seg. ikke gidder de å komme til deg, da kan jo du heller ta med ungene med alle barnevognene og ungene på bussen. hehe. sånn, godt å få ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hadde en venninne som støtt og stadig maste om å møtes ganske ofte de første mnd etter fødselen min. Ingen av oss har bil.

Sa til henne at hun kunne jo bare komme hit en ettermiddag og drikke kaffe med meg, men nei, ÅH, det var langt det. Kunne ikke jeg heller komme til henne?

Avstanden er den samme uansett vei, forskjellen er at jeg måtte tatt med meg lille rusk og vogn og alt som hører med :-P

Skrevet

slik er det nokk desverre i de fleste tilfeller.

jeg har bare 2 virkelig gode venninner igjen etter jeg fødte for over 1 år siden, og de begge har barn.. hehe..

tar det ikke så tungt.. deres tap;)))

Skrevet

Her er det faktisk litt omvendt! Venninnene mine vil møtes like ofte som før, men det har ikke jeg tid til. Skal sies at jeg ikke har så veldig mange venninner heller da, bare noen få veldig gode, riktignok uten barn, men de begynner heldigvis å få forståelse for at jeg er litt opptatt!

Men de venninnene dere over her beskriver, høres ikke helt friske ut nei!

Skrevet

ja, opplevde det veldig sånn.

Men fikk nye venner, som selv har barn, og har det veldig fint med de:)

Jeg trenger ikke venner som er sånn!

Og tenker at det kanskje går opp et lys for de når de selv får barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...