Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Mannen min skal på guttefest i dag ,han kommer garantert hjem veldig full. Jeg nekter han å komme inn,pag gutten vår(4år) våkner lett, vil ikke han skal se pappa kaste opp/snakke rart/være frekk med meg/ ikke gå normalt!! Når jeg er ute , ligger jeg hos mi søster.Syns ikke unger bør se /ha noe med fyll å gjøre ,hvertfall ikke når det gjelder foreldrene!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Trenger vel ikke gå inn til gutten, og han trenger vel ikke være frekk med deg. Men det beste er jo å ligge borte.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Jeg skjønner ikke at folk må drikke seg sanseløs, rave dritings hjem, kast opp, krangle, etc. Unntaksvis kan man kanskje akseptere at slikt kan skje, men dersom det skjer hver gang man drikker synes jeg man bør revurdere drikkevanene sine. Da jeg var 18 var det viktigst for foreldrene min at jeg faktisk kom hjem, uansett tilstand. Det synes jeg fortsatt er viktig - at alle uansett kommer hjem. Fulle folk kan være skremmende, men mye kommer ann på hvordan _DU_ reagerer foran barnet - og at det å være dritings ikke er noe som automatisk må forbindes med helg og/eller høytider. Det er forstås bare mine tanker om saken, du gjør selvsagt som du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå