Gå til innhold

Flere som "stivner" til om kvelden og har smerter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt bekkenproblemer på dagen, og tenker ofte over hva som kan forverre smertene og unngå det. Smertene kommer som værst på kvelden. Men i det siste er jeg ikke bevegelig pga smertene om kvelden. (trenger hjelp opp av sofa, kan ikke bevege meg i seng) Virkelig illle.... Stivner til, kjenner ut som hofteleddet knekker når jeg går.

Andre som har smerter som dette??? Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg måtte til slutt gi meg med jobben, begynne hos osteopat og fysioterapi, gå noen korte 10 minutters turer i marka på utsiden her osv..

Men like forbannet er jeg "ødelagt" når kvelden kommer.

Det verste jeg kan gjøre er å sitte for lenge. Det blir gå med korte skritt og stram rompe eller ligge på sofaen.

De få gangene jeg har planer om kvelden må jeg ta det heeelt piano om dagen. Sist lørdag holdt jeg ut tre timer sittende på fest.. Og det verste er hva det gjør med humøret.

Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte i flere mnd nå. Er heldigvis bare fire uker igjen nå, men det er ufattelig vondt! Jeg hører også en høy knekkelyd i hoftene når jeg snur meg brått eller beveger meg på visse måter. Er totalt ødelagt på kvelden uansett hva jeg har gjort på dagen. Får litt følelsen av stivna sement. Kjedelig å måtte få hjelp til å stå opp av sofa, gå på do, snu seg i senga etc. Men det kan jo bare gå en vei da, eller hur?!

Skrevet

Takk for svar damer. Ja var virkelig lei meg i går da jeg la meg og våknet opp frustrert over hvor lite bevegelig jeg er og smertene. Har lenge igjen av svangerskapet jeg da..... Frk.Sol det går rette veien....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...