Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Min bestevenninnes mann har vært utro 2 ganger etter at de giftet seg. Hun er kristen, jomfru da de ble sammen, og ønsker ikke å gå fra han. I dag fikk jeg vite at min nest beste venninnes mann har slått henne ved gjentatte anledninger, og stengt henne inne i huset. Dette foran ungen deres. Hun vil ikke gå fordi hun sier hun ikke kan leve med bare å se barnet sitt halve tiden. Ei anna venninnes mann har flyttet til utlandet på ubestemt tid. Er virkelig verden så forferdelig? Hva i alle dager skal jeg gjøre for venninnene mine. De er alle godt utdannet og de kommer fra møbelerte hjem.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Til tross for utdannelse og møblerte hjem har de jo tydeligvis ikke selvtillit eller selvrespekt - barna vokser jo også opp med det inntrykket at det er greit å behandle kvinner som møkk. Disse venninnene dine må ta seg sammen og tenke fremover. Ja, det høres kanskje hardt ut, men så enkelt er det.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Ingen psykopater får for faen 50% omsorg hvis mora bare kjemper litt. Jeg har vokst opp i et voldelig hjem, og jeg har dessverre ingen sympati. Moren er med på å utsetter barnet for vold så lenge hun blir. Å være vitne til vold kan skade deg like mye som å oppleve det fysisk på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har også ei venninne som ofte har blått øye og må rømme fra mannen sin. Hun er også redd for å miste ungen 50% til en far som bråker foran barnet (hun er selv veldig stille og forsiktig, angstpreget) Venninnen min jobber også innen barnevernet og det er et paradoks at hun opplever dette på hjemmebane. Er det vanlig i dag at mannen får 50% hvis man ikke har noe på han?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Du 06:49 Det er ikke bare bare å gå fra en som misshandler en å det er veldig lett for deg som sikkert ikke har opplevd no typ av mishandling å be en person om å skjerpe seg,så ENKELT er det ikke, det beste en kan gjøre er å bare la den andre personen som sliter vite at du er der for henne og lytte til henne, for omsorg å alt det som hun ønsker å få fra sin kjære får hun ikke å det er mange mannfolk som er manipulerende,utspekulerte, seff er det ikke bra for barna å se hvordan pappa er mot mamma, men dem tar ingens parti å dem synes jo seff synd på mamma, men det er ikke mors feil for at dette skjer det er no med topplokke til farem. Har en søster som ble psykisk og fysisk misshandlet å det tokk henne MANGE år før hun klarte å gå fra han, var MANGE ganger vi ble lei av å stille opp for henne, det var fort gjort at han manipulerte henne tilbake til seg, min dør var seff alltid åpen for henne Så det du sier at SÅ ENKELT ER DET så er det faktisk ikke.... Dem trenger hjelp å det er selvfølgelig vanskligere når man har barn for det kan være mye man er redd for at den andre parten skal gjør om dem drar med barna tenker. Bare vær en god venn!! Det finnes barn som ikke får det syne at det er greit å behandle moren på den måten alle mennesker er forskjellige, men de jeg har møtt som har opplevd lignene eller no annet så tar dem helt avstand fra sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Godt skrevet 1247. Verdt å ta med seg vidre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Hordan kan du påstå det? Så lenge faren ikke har rørt ungene så kan ha de så mye han vil. Vet om flere tilfeller der far har banket mor, ei som har blitt voldtatt og ei anna som har blitt psykisk syk av mannen sin, der har alle fedrene ungene ofte. Ikke like mye som mor, men ungene er til far. Så lenge far ikke har brukt vold eller noe mot ungene, så er det likegyldig hva han gjør mot mor. Ser tilfeller av dette ukentlig.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er selv fra en voldlig familie der min biologiske mor fikk juling heldigvis husker vi ikke så mye fra den tiden så det har mye fra person til person. Jeg er adoptert fra costa rica med to søstre å jeg kom til norge i 1986 så jeg var vel 5-6år når jeg kom hit å man husker som regel ting som har skjedd en, men jeg husker heldigvis ikke no vold sånn sett, men når jeg var liten så hadde jeg en del mareritt, men det var mer ekkle enn sånn som hadde med vold
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 I de beste familier... det er trist, men sant. Det er helt forferdelig å overlate et barn til en mann som velger slag og trussler som løsningsmekanisme.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 Nei, retten kan ikke dømme 50/50, for den kan kun dømme et fast bosted for barn. 50/50 er det kun om foreldrene er enige om dette.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Høres egoistisk ut av henne å ikke ville gå fra ham for å bare kunne se barnet halve tiden fordi hun nå tvinger barnet til å se på mishandling hjemme. Traumatiserende for barn, og kjipt å lære dem at dette er normen! Hun har et valg her, og bør oppføre seg som en voksen for sitt barns skyld. At hun er sammen med ham selv om han er utro, får bli mellom dem, men dette som går utover barnet bør du ta opp med henne. Ikke spesielt kristent å gi barnet en slik oppvekst...
Miss Misantrop Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Det kan jo faktisk hende han vil være like kontrollerende og voldlig mot barnet når han vokser til. Forstår at det kan være vanskelig å dra.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 Tro meg, en psykopat er maipuleringens mester. Han klarer å få dommer og banevern til å tro det mest horrible om mor. Har en bekjent som har anmeldt sin eks gjentatte ganger for vold, han er dømt for vold mot politiet og likevel har han fått det han ønsker av samvær med dattera. Og HUN fikk beskjed om at hun ble holdt under oppsikt av barnevernet! De er flinke å prate for seg, de der psykopatne...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #16 Skrevet 2. mai 2009 En mann som stenger inne mor i huset og yter vold mot henne er virkelig ikke noe å stole på i forhold til barn heller. Man blir liksom fanget litt i sånne forhold.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #17 Skrevet 2. mai 2009 Retten har flere ganger dømt 50/50. At det ikke er vanlig, det er en annen sak. Men rette både KAN og den GJØR det om den mener det er rett i den saken!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #18 Skrevet 2. mai 2009 i sånne saker må jeg si at jeg på e måte blir litt oppgitt.. jeg vet det er vanskelig og dra fra en mann du er glad i, men sier ikke morsfølelsen dem noe? kommer fra et voldelig hjem, der flere av mennene til min mor slo, inkl. min far. jeg vet at personen min mor var da hun var full var psykotisk og selvdestruktiv, og har et bra forhold til min far, men hadde min mann slått meg, hadde jeg dratt på flekken.. jeg vet på kroppen hvor jævig det er for ungene å se sin mor blødende, gråtende og nedbrutt, og jeg vet at jeg heller ville hatt en lykkelig mamma som møtte snille menn, enn at mamma var sammen med pappa.. er det vold i hjemmet så er dette ALDRI bra for ungene.. og ALDRI bra for hverken mor eller far..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #19 Skrevet 2. mai 2009 Hun som blir mishandlet: be henne ta bilder av sår, blåmerker osv så hun kan dokumentere i en evnt rettsak om barna. Jeg har en venninne der far (psykopat og svært utseendemessig fin), har fått hovedomsorgen for gutten. Han lurte den kvinnelige dommeren trill rundt. Gjennom de to årene de var sammen, hadde han tatt fra mor all selvrespekt, og sådde rykter om at hun drakk og røyket hasj. Nå har hun sønnen annenhver helg og ser at han vanskjøtter gutten totalt. Far ønsket å få gutten som en hevn for å knuse mor. I tillegg må hun betale bidrag, kjøpe alle klær osv. Så ja, det er tilfeller der psykopat-fedre får hovedomsorg. Venninnen din burde anonymt ringe familievernkontoret, og høre om råd der. Når jeg hører om slike GIFTE menn fra "møblerte" menn, takker jeg for at jeg har en så fin samboer som jeg har, selv om vi ikke er GIFT.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #20 Skrevet 2. mai 2009 Kanskje denne mannen får omsorgen for barnet, kanskje han finner seg en ny dame og banke på. Har mor da gjort barnets beste? Tror ikke det. Syntes dere skal slutte å si at mor er egoisten her...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #21 Skrevet 2. mai 2009 Tror mange blir hos en voldlig mann fordi de ikke vil at barnet noen gang skal være alene med pappan. Noen av dere eier ikke empati!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #22 Skrevet 2. mai 2009 18.49 , jeg har vært der selv, var barnet.. tror jeg da har ganske stor empati for dette da jo.. vil man ikke at barnet skal være hos faren, så dokumenter, skaff vitner og gå til rettsak? vet da at det ikke er enkelt, men om dette har stått på over lenger tid, så er det ofte mennesker på skole, barnehage osv som legger merke til hva som kan stå på.. synes ikke dette er god nok grunn, beklager anonym 18.49..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #23 Skrevet 2. mai 2009 det er ikke bare å gå, de er redde for hvordan mennene er mot barna når de må gi de ifra seg!! been there! han fikk bare ha de 2 helger, da hadde guttene (3 år og 1,5 år) forandret atferd totalt! fikk vite senere at det hadde vært et "helvete" der som guttene dessverre var vitne til!! rett og slett grusomt! nå har de ikke hatt kontakt med sin bf på 7 år. trist, men absolutt til deres eget beste! jeg og barna var "heldige", da bf skjønte selv at han ikke var i stand til å ha barna sine, å lagde derfor ikke noe styr rundt det. så vi slapp å ta noen runder i retten.. å guttene slapp å være hos sin far!
Miss Misantrop Skrevet 2. mai 2009 #24 Skrevet 2. mai 2009 Jeg vet det høres ut som jeg tar lett på det, men det gjør jeg ikke. Dette er hvordan jeg ser det: Hvis det værste skulle skje vil barnet ha to hjem. Et med far og et med mor. Det vil være trygt å være i et av hjemmene. I dag er det alltid utrygd, skiller de seg vil barnet få et fristed. Hvis hun i ettertid kan se at far er voldelig, håper jeg hun anmelder forholdet hver eneste gang, og sender bekymringsmeldinger til bv.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #25 Skrevet 2. mai 2009 ٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(͡๏̯͡๏)۶ Hoho. digga denne-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå