Gå til innhold

titt tei i natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoppsann så er jeg her igjen.Det er vel ikke værst vell????

Jeg har vell egentlig behov for å skrive av meg.men lar det være =)

Ville bare si at jeg har vært her.hehe

Håper alle har en finfin langhelg.Sol og sommer er det her hos oss.men fra i morra kommer regnet.Tipper det vil gi meg en frustrert liten tass.Å ha på klær kan bli et problem ;o)

Han har nå først begynt å klatre ut av senga og stå opp selv.Ja han ligger i sprinkelsenga inne hos meg.he he heeee ;o) Men jeg er heldig som ikke fikk den klatringa før nå.Mye enklere med en stor gutt som står opp,enn en liten en.

Vi får snart sluttrapport fra diagnosesettinga,og jeg er litt spent på om det vil gi oss mer hjelp.Har å bedd om at nav kalles inn,slik at di med egne ører får høre alt.Dette kan kanskje la oss slippe krangle om alt.

Men diagnosen psykisk utviklingshemmet i sterk grad er satt.Å dette viste jeg jo.Di vil alltid trenge hjelp og tilsyn.Måtte nesten knebe om at det tas tester for syndrom.Men jeg fikk vilja mi.Er snakk om en blodprøve bare.Mor selv er utbrent tror jeg.Har nå vært kraftig forkjøla i snart 2mnd.Er bare sliten og trett.Men håper våren vil gi meg gøtset igjen.Å jeg teller dagene frem til ferien.Gleder meg til å dra "hjem".

Som dere ser,jeg kan skrive enda.hehehe

Jeg håper alle har det bra.Snakker med noen på fb,men alle dere andre....

Nattinatt fra meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint å se at du skriver her igjen. Selv om vi har kontakt på fjesboka, så er det nå engang her inne vi traff hverandre for sånn ca 100 år siden:-)

Solen og våren har endelig tittet frem ja, det er godt for uttørkede vinterkropper!!!

Jeg krysser alt jeg har for at alt skal ordne seg i forbindelse med de fine jentene dine. Dere fortjener hjelp og avlasting, både praktisk og økonomisk. Skulle bare mangle! Og at du er sliten forstår jeg godt. Det er mange som blir slitne av små bagateller i forhold til alt du har vært gjennom, og som klager over den minste motstand. Synes du fortjener all hjelp du kan få!!!

Og igjen vil jeg si, det er fint å se deg her inne igjen. Selv om jeg ikke er så aktiv selv for tiden, så vet jeg at dere er her:-)

Nå skal jeg ut og gå en tur med naboen:-)

Skrevet

Får se hvor lenge jeg sitter her å skriver mutters alene.Ikke akkurat liv her,rai rai....Å det var jo en av tinga vi skulle gjøre noe med.

Klart det er vår og folk er ute.Jeg å er det når jeg kan.

Jeg håper ting ordner seg ja.Er mer enn på tide at ting faller på plass her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...