Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg liker best libero. Syntes ikke at pampers suger så bra som libero i det hele tatt. Må skifte oftere. Hva er deres erfaringer?
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Storesøster brukte bare libero pga følte at pampers lakk. Lillebror får kjøttsår av libero sin teip på teipbleiene så vi brukte pampers på han til han hadde vokst ut av pampers sine. Nå bruker han libero up&go nr.7. Er veldig fornøyd med de.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Vi har bare brukt libero, har prøvd andre merker også, men kommer alltid tilbake til libero.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg personlig bruker ikke bleier..) Men til sønnen bruker jeg litt forskjellig. Da han var baby var det pampers jeg syns var best, nå bruker han libero up ang go som nattbleie. Greit med trusebleie hvis han våkner og må på do. Vi ha også brukt Coop sine bleier, også veldig fornøyd med dem..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 He he:) Kan formulere meg skikkelig bra av og til..
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Gutt 22 mnd. Bruker pampers, prøvd libero, synes pampers er tynere, smidigere og smalere i skrittet. Ikke plager med lekkasje og aldri vært sår.
Jojo x3 Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg (jenta mi :-)) bruker pampers. Syns de suger godt og veldig viktig; de er mye billigere enn Libero når jeg kjøper dem på rema 1000.
Vinden blåser Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Her bruker vi 4'ern active fit, pampers til lillejenta vår. Vår erfaring er at hun er tørrere med pampersen enn hva hun var med libero. Den suger mye bedre rett og slett og det må man jo like libero var også lekasje på lekajse så...ja.. men når hun var nyfødt og lå stille var libero best
metaMORfose Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Vi har bare en nyfødt som bruker bleier, og vi bruker Pampers. Jeg synes Libero er så stive i forhold til Pampers. Vi har ogås tøybleier, men jeg får det liksom ikke til ))
yasmina Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Minsten bruker pampers, 2 åringen og 4åringen brukte libero da vi bodde i Norge og pampers her, men har begge sluttet med bleier .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå