Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Men dette lurer jeg altså på i kveld... Hvor mange av dere har menn/samboere som liker at dere tar de oppi baken når dere har sex? Er dette vanlig blandt de fleste menn? Eller er min kjære bare veldig kinky?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 neida, ikke uvanlig. ble akkurat tatt i baken jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Min liker det ikke. Han vil aldri i livet ha noe opp der.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Min liker også det... Er jo ikke så rart da,vi kvinner vil jo også ha stimulert g-punkt. Deres er bare der bak,sånn er livet
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Min liker det,men jeg fordrar det ikke, derfor gjør i det heller ikke
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Nei, takk.. Både hans og min rumpe har enveiskjøring.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 nope..her er det oxo enveiskjöring...hadde ikke gjort det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå