Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg elsker en god latter, og jeg lurer på om det er noen som har en skikkelg flause på lager???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en ordentlig flause. det er seriøst noe av det flaueste jeg har vært med på.

 

jeg ammet til sønnen min var 20 måneder. og jeg er jo alenemor og har alltid vært det. når han var litt over 1 år, så hadde jeg sex for første gang etter fødselen men en fyr som jeg hadde data litt. og plutselig mitt under hele greia oppa hele fyren til side og lurte på hvorfor det ble vått... og det var jo puppene mine som spurta melk på han... hehe.. det var helt utrolig flaut. jeg viste jo ikke at det ville skje.. hehe.. så ikke noe mer til han for å si det sånn...

Skrevet

heheheheheh!! uffda!!!!

 

kan jo legge ut ett av mine gullegg jeg og.. er en superkløne, så har mange fine flauser jah..

 

jeg var på kino, sammen med min lillesøster på ti tror jeg hun var..

hun satt på ene sden av meg, og på andre satt en voksen dame jeg ikke kjente.

jeg fulgte godt med på filmen, det var skikkelig spennende, og jeg var tørst. hadde satt flaska mi i en sånn flaskeholder som er foran armlenet. jeg så ikke hva jeg drev på med, fumlet og kåla som bare det, opp og ned langs armlenet.. begynte å bli irritert, og kjente plutselig ett armlene til... jeg hadde sittet å klådd nabodamen langs innsiden av låret, og hun hadde ikke vett til å si ifra...

 

trodde jeg skulle dø på stedet, var skamrød i sikkert en time...

Skrevet

haha... så utrolig bra :D

Skrevet

ingen fler som er så tøffe at de tør å fortelle om en flause??

Skrevet

Det flaueste må være den gangen vi skulle innom butikken for vi manglet et par ting.

Var bare jeg som skulle forte meg mens resten satt i bilen og ventet.

Var ferdig i butikken og satt meg inn i bilen og begynte og ha på meg beltet,så så jeg at det satt en fremmed mann bak rattet=)

Satt meg i feil bil=) DET var flaut det.

Gubben og ungene satt i bilen ved siden av og lo=)

 

Til mitt forsvar var det kveld og mørkt,og det regna veldig så jeg hadde det travelt=)

Skrevet

Hihi kjenner til den celodi:)

 

Jeg var skikkelig stressa, lita nyfødt jente, sulten og sur, en stressa gubbe og sint 1 1/2 åring.. Skulle kjappe meg inn i butikken. Stressa rundt, fant alt, heiv dem opp i 3 handlenett, raskt ut igjen.

 

Åpna bakluka på bilen hev varene inni(at vogna te minsta var vekk slo meg ikke) Hev meg inn på passasjersida og brølte sånn,,, KJØr.....

 

Stakkar fyren trudde vel jeg hadde rana hele butikken... jeg fomla meg ut igjen og fant vår egen bil.. sambo holdt på å daue på seg .. såg ikke før jeg kom hjem at den ene handleposen ikke var min,. kremt.. han fikk seg noen bleier da den stakkar mannen... for den posen må ha stått igjen.. fader...

Skrevet

hehehe, så bra!!!

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...