Gå til innhold

Kan noen komme med råd om hvordan jeg skal få vela til å sove minst en laaang kvil på dagen???


ninis

Anbefalte innlegg

Hei! Noen mener sikkert at jeg ikke burde klage, for vi har ei tulle (4,5 mndr) som sover godt om natta, legger seg tidlig og er lett å legge... Men løpet av dagen sover hun opptil fire 30-40 min dupper. Det virker som hun våkner når hun kommer i en lett fase av søvnen. Føler innimellom at jeg ikke gjør noe annet enn å legge henne. Hun blir fort trett og survete igjen etter en dupp, også er det på`n igjen. Har prøvd å være på hugget å vugge/trille henne i søvn når hun begynner å våkne. Noen ganger har det funka, men i det siste har det vært vanskelig. Jeg kunne godtatt at det var slik hvis hun ellers var fornøyd, men nå synes jeg at hun blir fort misfornøyd igjen. Jeg hører alle snakker om babyer som sover minst to timer på dagen. Hvordan skal jeg få til det? I stedet for fire dupper, ønsker jeg to litt lengre -både for vesla og min sin skyld. Synspunkter, råd o.l. tas i mot med takk!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

min sønn som er like gammel, sover nesten bare 30-45min dupper han også, sånn ca 4 ganger om dagen. av og til kan han sove i 1-1 1/2 time,men det er helst når vi kjører lengre bilturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå sover hun noe lengre innimellom. Jobber med saken om dagen. Har fått tips om å ikke ta henne opp med en gang. La henne skrike noen ganger, så vil hun finne søvnen selv etterhvert. krysser fingre.

 

Syns ikke du det er slitsomt, MammaTilTheo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...