Gå til innhold

Min mann liker å være naken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er eksbisjonist. Han liker å gå naken hjemme og liker å sole seg naken. Han liker også å ha sex med meg ute i naturen eller han bare mastruberer ute. Det er litt ekkelt for meg og passer ikke alltid å se han naken. Hva gjør jeg? Er han unormal? Eller er det jeg som er for beskjeden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er litt ubehagelig med sånne ting, så jeg synes i alle fall ikke du er for beskjeden....folk er forskjellige, bare...

Skrevet

Har du prøvd å være naken ute, et sted du vet ingen kan se deg? Det er deilig. Og kroppene våre er ikke noe å skamme seg over eller skjule hele tiden.

Jeg prøver å lære mine barn at kropp er naturlig og helt OK om andre ser sånn hverdagslig. Dette er ikke noe jeg lærte hjemme, da jeg aldri har sett mine foreldre nakne. Men jeg mener det er naturlig med kropp. Alle har en, vet du;)

hehe.. jeg har mange ganger kjeftet på min tenåringssønn uten en tråd på kroppen(kommer rett fra dusjen og må ordne opp i noe med han:)

Jeg er ikke eksibisjonist, men ser bare kroppene våre som naturlige.

Skrevet

Jeg er enig med mannen din. Det er ofte godt å være naken. Jeg klermeg for ikke å støte andre eller for å holde varmen, men jeg foretrekker ofte å gå naken og liker også å ha sex ute i naturen. Heldig vis har jeg en mann som har omtrent samme forhold til nakenhet som meg selv.

Skrevet

du visste ikke om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...