Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligger på sofaen og tviholder på fjernkontrollen. Trykker litt her og trykker litt der og snorker mellom slagene. Jeg lirka forsiktig fjernkontrollen vekk fra magen hans og skifta kanal når han snorka som verst. Plutselig klippes snorkie-lyden tvert av, han smeller opp øynene, setter dem i meg og freser: E SÅ PÅ DE DER!!!!!!!!!!!!!

Jeg skvatt, slo over på forrige kanal fortere enn lynet og kasta fjernkontrollen tilbake der jeg fant den. Det er 5 minutter siden nå. Og nå går kverna igjen....

Syke, syke mann....

Finnes det flere av arten, eller er han enestående?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en av det slaget på 2 år... hahahaha

Skrevet

Ha ha - dødsbra:o) har en sovasover her ogeå...men han gir i det minste fra seg fjernkontrollen;o)

Skrevet

Haha......her sitter mannen å skravler i tlf og skifter fra senkveld (som jeg satt å så på) til en eller annen dårlig film. Jeg skiftet tilbake for å si det sånn. ;o)

Skrevet

Jada, har en sånn jeg også. Som regel folder han hendene sammen over brystkassa..... og har fjernkontrollen godt knuget fast =( Da står som regel tv'n på ett eller annet som IKKE intr. meg i det hele tatt. Men du kan banne på at han bråvåkner hvis jeg prøver å lirke denne kontrollen ut!

Skrevet

Det finnes nok mange av det slaget, og min er en av dem som sovner. Den som sover bestemmer IKKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...