Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er sterilisert og vi ønsker oss et barn , har noen erfaring med at refertilisering virker? Vet noen hvor lang ventetid det er for en sånn operasjon? Takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet???

Skrevet

Hei jeg og mannen min har gjort en slik operasjon, siden det er bedre prosent sjangse på og få ett positivt utfall. Og når han fikk svar på prøvene fikk han til svar att han hadde fått svømmerne tilbake og hadde mange og sterke svømmere. Men vi har prøvd ett år snart og ingen spir enda så nå skal jeg også få skjekket meg. Men jeg vil helt klart anbefale det. Vet ikke hor lang venting det er rundt i landet men mannen min kom inn etter en månede. Håper du ble litt klokere. Masse lykke til. Ps: Glemte og si at alder har jo en del og si hvor gode sjangser dere har.

Skrevet

Tusen takk for svaret. !! Håper det ordner seg for dere. En måned var jo ikke så lang ventetid, hadde trodd det var mye lenger. Kan jeg spørre hvor lang tid det var siden steriliseringen til refertilisering?

Skrevet

Det var ca 8 år. hor lang tid er det siden din mann sreriliserte seg? vist du vil svare på det da.

Skrevet

Hei igjen! Det er ca 2 år siden. Kjenner du noen som har blitt gravide etter refetilisering?

Skrevet

Nei kjenner ingen men vi fikk vite at der var rundt 80 prosent sjangse for og lykkes og det var jo mye mindre sjangse på assistert befrukning det var derfor vi valkte dette fremfor noe annet. Så vi skal nu prøve en stund til med litt mere innsats son å sjekke eggløsning hyppigere osv osv. men håper nu for deres del dere finner noe som passer dere. Lykke til med valget håper dere finner det som passer dere.

Skrevet

Hei. Meg igjen her. hvordan var den operasjonen? hvor lang tid tok det? måtte han være der bare for dagen?

var det privat eller offentlig dhan ble operert. Tusen takk for alle svarene du har gitt, veldig nyttig

Skrevet

Den var helt grei satt sammen med han når han ble operert det tok ca 2 timer så dro vi hjem etter det. Det var en privat. Men det lønner seg og skjekke pris rundt om kring. For vår del var det alt fra 30 tusen helt ned til fem tusen så det er penger og spare.

Skrevet

flere som har erfaring med refertilisering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...