2pluss1engel Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 syns egentlig det er fint jeg men blir liksom ikke helt enig med meg selv.... kjenner ingen som heter det, men det er kanskje et veldig vanlig navn? gutte-navn sliter jeg hvertfall med!! hmmm ikke lett med navn gitt
Belladonna med to gutter Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Stol på deg selv! Folk har så veldig mange meninger, ofte noen man egentlig ikke ville høre...! Etter at navnevalget er tatt, er folk mye mer positive til navnet også!
prebs Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Det er iallfall ikke på topp 40-lista, så sånn kjempevanlig er det ikke. Men tror det er på stigende kurs. Jeg synes det er kjempestilig : )
erteposen + 4 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Det har vært snakk om Tomine her i et par år, og det har nok blitt brukt mer etter Morten Harkets datter fikk navnet. To Tomine i bhg. FInt navn.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Husk på at noen kan tro du har dilla på Tomlingene, he-he
2pluss1engel Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2009 hehe tenkte ikke på tomlingene jeg da men....
BlueDome Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Vet av ei Tomine, flott jente Og herlig navn.. Ikke bry deg om hva alle andre mener - ta det DU liker !!
Tweak Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjenner til en liten jente som heter Tomine, og jeg synes det er et kjempesøtt navn! :-) Jeg har jentenavn klart men guttenavn? Hjelp! :-) men vi finner nok ut av det i tide. :-)
FlightlessBird Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes Tomine er et kjempefint navn =) Vurderer det selv faktisk!
Jikki - pjokken & småen Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 Vi har en oldemor i familien med Tomine som mellom navn, og lurer på å kalle opp igjen... men er fremdeles litt usikker, selv om jeg liker navnet veldig godt:) Det viktigste ved navnevalget er at DU føler du har funnet det rette. Så velg det navnet du liker aller best!
Meg og snuppene 05 & 09 Skrevet 3. mai 2009 #15 Skrevet 3. mai 2009 Ååååhhhh......jeg elsker det navnet........syns Tomine er kjempefint!!! Go for it!!! Hadde uten tvil valgt det navnet selv til snuppa mi, noen i nær familie har allerede tatt det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå