Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 ..hvor i verden ville du reist???Tror jeg ville landa i Malaysia ;)en plass det er varmt og godt vertfall...
PAVEEL Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 til argentina:-) var der i en hel mnd i 2005. helt fantastisk land.
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Om eg kunne mellomlanda ville eg dratt til kristiansand og henta kjekkasen, og så skulle eg dratt tilbake til Kenya.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 jeg hadde reist til Kirkenes, for å så resie over til ruslland eller finnland med bil og gått til tannlegen ..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Da haddjeg reist til Bergen, for å overraske min kjære som er på jobb der, med et besøk!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde tatt et fly som gikk over eksotiske øyer med hvite strender og masse frukt i trærne som man kunne spise, det hadde vært små hytter langs stranden der man kunne bo og en liten brygge ut i det herlige vannet der man kunne ligge å kikke ned på de morsomme fiskene. Varmt og godt, trenger bare lette klær og en stråhatt... Når flyet hadde vært rett over hadde jeg tatt min kjære i hånden å hoppet ut i fallskjerm, ingen retur
MrsMilla Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 Maldivene kanskje... Liker thailand, men kanskje litt regntid der for tiden... Muligens det på maldivene også..? Nei, da stikker jeg til Afrika og ser på giraffene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå