alenemamma_ Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Lillegutten min hadde en kul på størrelse med en ert på høgre siden av halsen, den var hard, gikk an å flytte på å han viste ikke ubehag når jeg tok på den. Dro da til lege, han sa at d va noe som kunne vær vnlaig på barn og at den sikkert ville gå vekk ette en go stund. Nå har da denne kule blitt større, omtrent som en klinkekule, fortsatt hard og ingen ubehag... skal ringe til legen mandags morgen å få den sjekket
2SmåTroll Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Hender jeg har det og. Er nok en hoven kjertel hos meg, får det gjerne ved forskjølese. Men alltid greit og dobbeltsjekke hvis man er urolig
alenemamma_ Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Det vet jeg, men kjærtlene er som regel undre ørene/kjeven...denne er bak på halsen, nesten med nakken på høgre siden åsså har han hatt den i nesten et år..men håper selvfølgelig at det ikke er noe gale
Popsipus Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Min sønn hadde også noe liknende. Den vokste en stund, men ble aldri større enn en ert. Den lå på halsen, rett bak øret i ca. et år før den forsvant. Nå er den helt borte.
alenemamma_ Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2009 Satser på at det er noe sånt her også men syns det er greit å bare sjekke det, bedre det en å sitte å angre på at jeg ikke gjorde det liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå