Gå til innhold

29 eggblåser!!!! Anyone "better"??? :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp jeg har fått 29 eggblåser!!!

Er dette normalt?? er det noen som vet om dette kan gi dårlig kvalitet?

tror jeg er litt overstimulert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggblåser? Eggposer?

Jeg fikk ut 27 egg. 20 ble befruktet og 16 delte seg så bra at de var egnet for nedfrysning. Det sies at kvaliteten skal være dårligere når man får ut mange, men det gjaldt ikke mitt tilfelle. :-) Lykke til!

Skrevet

Hei Nött!

Heter det ikke eggblåser i Norge? Jeg har flytta til sverige, og der sier man det.

Ja da er du bedre en meg, jeg fikk ut bare 21 egg av de 29 "posene", noen var tomme. Så gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet..;)

Kult å höre at du fikk så bra kvalitet på dine! Da finns det vel håp for oss som har mange også:) Får vite i morn;)

Skrevet

ja der ser man, -bra å vite;)

Skrevet

sånn, nå har jeg endret tittelen;)

Skrevet

Vel, nå fikk jeg vite at jeg hadde også 27 egg ved uttak, det var visst feilinfo at jeg hadde 21. også fikk jeg höre at 16 nå er blitt befruktet...så da deler vi på rekorden, Nött;) dvs, du leder, for du hade jo 20 befruktede...;)

Skrevet

Wow, ikke verst! Men hvordan er formen din? Jeg ble ganske overstimulert og lå på sykehus én uke..

Skrevet

Jo takk, jeg er ganske dårlig. vondt i hele mageregionen, og oppblåst og öm, kan nesten ikke röre meg, da gjör det ondt.

I dag skulle jeg egentlig sette inn igjen, men de syntes jeg skulle vente noen dager, til jeg ble bedre form. så om jeg er bedre, så blir det på lördag.

hva med deg, hvordan gikk det? ble du gravid eller ble du for dårlig?

fikk vite i dag at av de 16embryoene, så var over halvparten helt toppen;)

uff, håper jeg blir bedre til lördag, må drikke 2 liter vann hver dag nå da....

Skrevet

Hei mamma10!

Gratulerer med så mange flotte embryoer:) Bare synd du har det så vondt nå!!! Må innrømme at jeg håpet litt på å bli overstimulert selv for å få mange egg, men regner ikke med det er å anbefale...:)

Er dette ditt første forsøk? Ønsker deg masse god bedring og kryssser fingrene for at du er klar for innsett til lørdag!

Skrevet

Å takk lilleta, så snillt av deg;)

Ja nei det er ikke noe å trakte etter å bli overstimulert, det var jo ikke noe jeg ville heller, men det bare ble sånn, tok jo bare vanlig dose med spröyta(150IE), så det er bare mine eggstokker som löper löpsk...

uff ja håper jeg blir bedre, dette er helt pyton iallefall, blir nesten gal av å ligge her...sukk

Skrevet

Det forstår jeg godt! Du har jo ikke tatt noen høy dose, nei. Er vel kanskje litt våryrhet eller no.... :) Er dette første runde for deg?

Skrevet

He he, ja det må vel väre våren sin skyld;)

ja, förste gangen for meg, ja.

Du da, holder du på m IVF?

Skrevet

Jeg fikk satt inn egg siden de vurderte tilstanden min på det tidspunktet som ok. Men et par dager etter innsett ble jeg veldig dårlig, og da ble jeg innlagt. Ble gradvis bedre i løpet av uka jeg var innlagt, og jeg ble ikke gravid.. Men jeg er veldig gravid nå, på et av fryseeggene fra dette forsøket. :-) Termin om halvannen uke.

God bedring!! Håper formen stiger slik at det blir innsetting på deg.

Skrevet

Det var da litt av en kruttstart for deg da, stakkar! Jeg er i gang med 3 ivf forsøk nå. er på rd 6 og syns dagene går fryktelig sent nå. Har aldri fått noen egg på frys, men ruger nå på to små rakkere. Spennende!

Skrevet

Ohhh grattis!!! snart termin jo!!! så heftig!!!

Jeg er i bedre form i dag da, skla ha insett lördag. Hvor bra form var du da de satte inn igjen? Hvorfor ble du dårlig igjen?Hvordan dårlig var du?

uff, håper ikke det samme skjer med meg. hater sykehus.....var innlagt i en hel mnd en gang, ble nesten gärn,....

Skrevet

Takk! :-)

Da de satte inn egg, følte jeg meg ikke bra. Besvimte i dusjen blant annet.. Men de tok blodprøve av meg som viste at blodprosenten var ok. UL viste litt vann i buken, men ikke mye. Og jeg var bare kjempeglad for at det ble innsetting jeg. Det er normalt å føle seg stinn etter uttak fikk jeg høre, og det skulle gå over etter noen dager. Men jeg følte meg bare verre og verre. Klarte ikke å gå ordentlig, jeg hadde problemer med å trekke pusten dypt nok, og det var smertefullt å både spise og drikke. Magen stod rett ut. Jeg var også kvalm og svimmel. På sykehuset så de at væskemengden i buken hadde økt, og blodprosenten min nærmet seg "farlige" nivåer. Der fikk jeg væske intravenøst siden jeg hadde så store problemer med å drikke selv, og jeg fikk blodfortynnende sprøyter. På tre dager la jeg på meg 6 kg bare i væske, før kroppen gradvis begynte å kvitte seg med vannet igjen. Og da ble jeg bra igjen.

Tror ikke du skal bekymre deg for at det samme skjer deg. Nå er det jo noen dager siden uttaket ditt, og du burde ha kjent det veldig på formen nå tror jeg. Men for sikkerhets skyld så håper jeg de sjekker deg med UL og tar en blodprøve før de setter egget tilbake. (?)

Skrevet

Joda, nå går det bra med meg, gikk sakte over...men hadde samme symptomer som deg de tre förste dagene, men var ikke kvalm da, og besvimte ikke, puh, glad jeg slapp det!

Jeg fikk satt inn et embryo på lördag da, og det gikk fint, har bare kjent meg bedre dag for dag nå. er fortsatt litt oppblåst i magen, og er fortsatt 2 kilo for mye, men er i bra form, jobba til og med i går, selv om det var litt slitsomt. Jeg får i meg mye vann da, 2 liter om dagen, selv om det er vanskelig å drikke så mye. Nå får jeg bare väre tålmodig....sukk...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...