Gå til innhold

Har tatt over eksen til min bestevenninne og nå har vi blitt et par.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun driver med terror på mob, følger etter oss uansett hvor vi drar, kikker inn vinduene osv osv. Hun er overvektig jeg er delikat og tynn, hun har små pupper og jeg er har store. Hva tenker dere om sånne ekser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper dette er en spøk.. men jeg tenker hvis han var sammen ei sånn.. og nå har gått over til deg så gjør det deg til the rebound girl...

så er nok ikke så delikat med stor pupper..

Idioter det er her inne assa...

Skrevet

Det jeg syns at du umulig kan være noe god veninne!!! Ei besteveninne stikker nemmlig ikke av med eks kjærestene til veninnene sine. Det er en gylden uskreven regel mellom veninner!!!!

Skrevet

Du framstår i alle fall ikke som den sympatiske part her, men mer som en dum bimbo. Jeg er delikat og har store pupper, hun er tykk og har små pupper - er en urelevant poengtering som overskygger det du tydeligivis anser som en uakseptabel oppførsel fra henne.

Kanskje ikke den beste måten av henne å takle et brudd på, men å påberope seg tittelen som bestevenninne, for så å dolke henne i ryggen er kanskje ikke det mest flatterende karaktertrekk heller.

Skrevet

du bør skamme deg kjerring. også sier du at du er bestevennine hennes, fuck you. vet du hva? what goes around comes around bimbo.

Skrevet

dette er sikkert den samme personen som pleier å være flere personer her inne i samme sak. det har skjedd før.

Skrevet

Hadde du vært bestevenninen min så hadde jeg ditcha deg på DAGEN!!!! du kan ikke ha vært no god venninne!!har du ikke hørt den uskrevne reglen om at du skal ikke røre det dine venner har vært sammen med osv.

for å si det sånn så er det vel en grunn for at han var sammen med henne å at hun har små pupper og har litt ekstra på kroppen gjor vel ikke no for han siden dem har vært sammen. det er vel bare no du tenker på så du skal føle deg bedre ved deg selv siden du er den du er en dritt kjerring.

Skjønner henne kjeppe godt at hun terroriserer deg det fortjener du....

har du ikke hørt vær mot andre som du vil at dem skal være mot deg.

hvordan hadde du likt det om bestevenninnen din hadde gjort no sånt mot deg?? du kan jo ikke kalle deg en bestevenninne lenger..

hun har nok følelser for han ennå. synes faktis synd på henne!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...