Gå til innhold

Dere som har solgt vogn etc på finn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut vognen til lillemann på finn, noe jeg aldri har prøvd på før... Hvor lang tid må jeg regne med at det går før jeg får solgt den tro?

Vet jo at det ikke er sikkert noen er intr uansett, men hvor lang tid tok det for dere? Er spent;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, tror det tok 1 ukes tid eller så....

Skrevet

Er vi de eneste her? He-he, ser vi svarer hverandre;)

Skrevet

Solgte vår i løpet av tre dager. Viktig med fine bilder. Og hjelper at vonen er et attraktivt merke selvfølgelig.

Skrevet

Det er en emmaljungavogn fra 08 så burde jo få solgt den.. Vendbart styre også. Ser andre skal ha mye mer enn meg så satser på at jeg får solgt den da;) Har en del bilder:) Blir spennende å se!

Skrevet

Solgte Brio-vogna vår 1/2 time etter at den ble lagt ut for salg på finn.no, og det til naboen;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er nok bare deg og meg ;)

Skrevet

Tok 5 dager med vogna jeg solgte i vinter =) veldig greit at det ikke tok lenger tid. Vogna di er jo en veldig populær vogn så jeg vil tro det ikke tar så lang tid å selge den =))

Skrevet

her har det tatt fra 1/2 time - 2 mnder å få solgt vogner har solgt ca 6-7 vogner. Om du har god tid så ville jeg ikke gått så mye ned i pris, men om du vil få solgt den først så kan det ofte være lurt å sette den til en lavere pris en de andre som selger samme vogn! Min erfaring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...