Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Det er en ting jeg lurer på. Fint hvis dere som har dette bakovervendt kan svare meg. Er skulderdelen på beltet deres på skrå oppover forran bena til babyen og vridd gjennom den blanke delen på den røde dingsen som er mot setet. Veldig dårlig forklart, men regner med at dere som har dette setet skjønner hva jeg mener :-) Hvis den øverste delen med beltet deres ikke er vridd, hvordan kan jeg feste den uten å få den vridd? Er jo helt håpløst :-(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Kjøper du brukt barnesete? Siden du ikke har bruksandvisning mener jeg? DU kan da ikke kjøpe brukt? Det kan være farlig.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Kanskje hun har kjøpt det av nær familie...., går ann det vett du!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Sånne som deg 21:25, får jeg lyst til å vri hodet av, Aaargh :-( NEI, setet er ikke brukt, Jo jeg har bruksanvisning. Setet er splitter nytt, men jeg bare lurte på en liten ting som jeg synes så litt rart ut etter montering, så jeg tenkte å spørre her om andre hadde det sånn. Bruksanvisningen er fulgt fra topp til bånn. Nå har jeg iallefal funnet et bilde på nettet som viser at det var helt riktig, det jeg hadde gjort. Og en ting til 21:25, se til H....... å ikke bry deg om ting du ikke har noe med eller ikke vet noenting om, for du hadde ikke noe fornuftig å komme med. Bare ufortjent drittslenging til meg, for setet er ikke kjøpt brukt nei. HI
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror det høres riktig ut ja, jeg stusset og litt over dette- var jo så mye seler og snorer å feste som var vridd i alle himmelretningr. Sambo som monterte vårt, og han ahr glemt å feste den lille snora rundt stanga som går ned i gulvet- så nå i bruksanvisn at det var viktig så må få gjort det asap..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Husker også det der ja, så mye å holde styr på. Har også glemt den snora, og måttet begynne på nytt:) For et år siden el noe var det en her som spurte om hvordan få av trekket for å vaske det, og hun fikk akkurat samme dumme kommentar om hun hadde kjøpt det brukt siden hun ikke hadde heftet:p Kanskje det er samme anonym;)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Hehe sikkert samme anonym, et selvutnevnt dib-politi! Det er pokker ikke lett å forstå de elendige tegningene i bruksanvisningene alltid, så er ikek rart man må spørre! Måtte man virkelig begynne helt på nytt for å feste den snora altså? Huff, det var det jeg fryktet.. men må få gjort det i morgen. VAr liksom ikke abre å plassere setet i baksetet og kjøre, nei, men det er jo selvsagt verdt jobben:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Mener at jeg måtte begynne helt på nytt ja. Lønner seg å ha godt lys og god tid når det skal monteres for å si det sånn:) Syns bruksanvisningen var litt tung å forstå jeg, men det skal gå bra hvis man bare tar seg litt tid:) Og når det er montert står det der for å si det sånn:)) Grattis med nytt sete:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Takk det samme! Ja, ahr inntrykk av det- om du har fulgt den bruksanvisningen så sitter det som spikret:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Tusen takk for alle svarene :-) Jeg ser at det er flere som har stusset over denne "vridde" selen, så da skal den nok være sånn. Ja, det er ikke alltid like lett å forstå disse tegningene i disse bruksanvisningene :-) Men nå har jeg stått å halt og dratt i bilsetet i alle mulige retninger og det sitter som støpt :-) Nå gleder jeg meg til å prøve jenta mi i det i morgen. Det er veldig godt å ha noen å kunne spørre når man lurer på noe, så igjen: tusen takk til dere :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå