Gå til innhold

Lillegutt har svette/klamme og kalde bein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på nå snart 3mnd får utrolig fort kalde og klamme ben når han har på seg vanlige bommullssokker. Har forsøkt med ullsokkene fra nøstebarn som jo funker greit mot at han ikke blir klam, men syntes de er så fryktlige stramme i strikken så liker ikke lenger og bruke de til han.

Lurte på om det er noen som vet om noen nettbutikk der de har tynne ullsokker (somfungere som en tynn bommullssokk/sommersomm i ull) som inneholder 100% ull. Syntes der er så mange steder der det inneholder mye polamyde og elastin sammen med ullen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det foesten er noen som har andre tips mot dette..

Skrevet

Jeg har kjøpt ett par sommersokker i ull til min gutt på 4 mnd. Kjøpte de på Barnas hus. Tror det er Janus som er merket. Litt usikker på om de er ren ull eller om de inneholder polamyde eller elastin.

Skrevet

Jeg har samme opplevelse av klamme føtter og tykke legger:)

Jeg klipper opp en cm eller to i strikken og da blir det plass til leggen.

Skrevet

Apotek 1 har en pakke med en ullbody og et par ullsokker i. Jeg kjøpte denne i vinter. Minuset var at sokkene nuppet en del, men ellers syns jeg de var ok.

Skrevet

Jeg kjøper tynne ullsokker på sparkjøp. De tykke "lodne" de har der er også gode selv om det er mildere, føttene er liksom allltid en "kaldsone" hele året :o) Sistnevne har omtrent ikkeeksisterende strikk i, så best å ha undre bukser som er litt strammere nederst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...