Gå til innhold

Når på døgnet tester dere etter EL??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester mellom kl 2230-23, av praktiske årsaker, da jeg jobber turnus. Er det greit eller kan jeg gå glipp av LH-stigningen?? Har jo hørt at den ofte er mellom 16-19? Takker for alle svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia.

Har aldri tenkt over nårr det lønner seg ¨teste, men tester om ettermiddagen - men det er fordi det passer meg best. morningsen er hektisk og kveldene er søvnige...

Skrevet

Hei!

Aner ikke hva som er best, men jeg har pleid å teste etter jobb i 16 tida. I dag testet jeg ca kl 13 og da var den POSITIV! Ble så glad. Venter i spenning på IKM uke 20.

Skrevet

Takker for svar og dytter litt samtidig:o)

Skrevet

tester både morgen og kveld jeg. testet kl9 igårmorges:negativ.

testet igjen kl22 igårkveld:positiv!!!!!

:) var fortsatt positiv idag så vi står på !

Skrevet

Noen flere???:o)

Godt å høre at du fikk positiv på kvelden da! Er bare å kose seg masse da ja..Har enda ikke fått positiv el-test men tror det nærmer seg, og sambo kommer hjem i dag så gleder meg til det:o)

Skrevet

Tester når jeg husker det, spiller ingen rolle for meg, har positiv EL-test i 2 dager uanstt på døgnet. Men det stemmer det du sier ang. at det er best å teste på ettermiddagen, ikke på morgenen.

Skrevet

jeg tester på kvelden:) mellom 18.00 og 20.00 ca....det står også på de testene jeg har cb digital el test at det er lurest og teste på kvelden for da er lh stigningen høyest...de virker på meg iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...