Hildeks Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Har de siste dagene vert plaget med noe som kommer litt og litt. Må gå med truseinnlegg.. har hele tiden vert plaget med mye utflod og da har dette vist som gult på truseinnlegget.. Idag var det ingen farge i truseinnlegget, men det var vått.. må gå med truseinnlegg konstant ellers må eg bytte truse og bokse.. Hva ville dere gjort?
Hildeks Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 dytter litt.. vil gjerne høre andres erfaringer.. hvordan det er når vannet går litt og litt og man egentlig ikke merker det.. er det infeksjonsfare?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Ja, det er infeksjonsfare, siden det er 'åpnet' opp til livmoren. Mitt vann gikk den 14.april (hadde termin 17.mai), lakk litt og litt- og da jeg kom inn på sykehuset ville de sette meg igang med en gang. 15.april kom lille til verden.
kermit Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Hadde det på akkuret den samme måten, jordmoren min anbefalte meg og ringe føden neste gang det skjedde. Så det gjorde jeg og fikk komme på en sjekk. men det var ikke fostervann bare vannaktig utflod... Men greit og vite i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå