Gå til innhold

Hvordan puster deres nyfødte???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår puster så rart, så blir litt stressa av og til. Han puster så fort, så synst jeg at jeg har hørt noe snakk om at de ikke skal puste mer enn ca 40 ganger i minuttet. Noen som vet om det stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke ang det med 40 ganger i minuttet, men begge mine har pustet som "gale" som nyfødte. Pustet veldig vveldig fort, for så å liksom hoppe over ett pust. Skikkelig ekkelt å høre på.

Skrevet

Spedbarn har et ujevnt pustemønster og kan til og med ta små pauser.

 

Om det ikke virker som han strever eller puster med magen virker dette helt normalt.

Skrevet

Ja han puster veldig fort, og så hikster han litt av og til. Men tror det er når han er sulten ;) Han puster roligere når han sover så tror vel egentlig ikke at det er noe galt, men blir jo litt urolig for de om ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...