Gå til innhold

Baby på vei! Forslag til navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 5 mnd skal jeg å min samboer få vårt første barn..

Jeg har veldig lyst til at baby'en skal hete Thea Isadora vist det blir en jente, og så vil samboeren min at den skal hete Romeo vist det blir en gutt..

Hva synest dere om desse navnene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke 1. april i dag, vettu, er 1. mai :-D

Skrevet

Ignorerer hun over meg jeg...hehe...

dere må finne navn dere føler dere komfortable med uavhengig av andre..

Er såppas mange rare navn ute å går for tiden at det skal mye til for at dere skal klare å overgå enkelte andre... :)

Skrevet

Hallo? hva mener du? vist du ikke hadde noe bedre og komme med kunne du unlatt og svare!

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Thea er et fint jente navn synes jeg, Isadora også:) Kanskje litt tungt sammen, men dere kan jo bruke kun første / kun andre til daglig:) Evn synes jeg begge godt kan stå alene, Thea eller Isadora. Synes også Isa er fint forresten:) Romeo er fint synes jeg:)

Lykke til med babyen:)

Skrevet

ja sant det! men vi ønsket egentlig bare litt forslag til navn..eller synspunkter til navnene vi hadde tenkt på! hehe.. :)

Skrevet

Beklager, men en som ikke klarer å stave et så banalt ord som kåt, klarer jeg ikke å ta seriøs... Og ved å komme med Isadora og Romeo som navneforslag, rant begeret over for min del :-)

Men Téa er litt fint.

Gjest herr og fru strert
Skrevet

det må noen ganger litt merkelig staving til for å få godkjent nick her inne, fordi noen andre stort sett har valgt nesten samme nick før. He he dessuten er det vel ikke sikkert det skal bety kåt? Hva med kott? like banal skrivefeil, men kan vel ikke dømme barne-navn-valg ut fra det??

Skrevet

Kapabel, hehe jeg må nesten bare le av deg! litt hissig i dag kansje? eller bare du er inni feil uke av mnd din! jaja, godt jeg ikke blir plaget av det en stund fremmover! men skal ikke henge meg opp i deg nå.. mitt lille lykke troll er jo på vei :D

til dere andre, Godt at det er noe som har hodet med seg her inne:D og takk for gode råd!

få deg litt søvn Kapabel..

Skrevet

Jeg liker navnene, hvis det er et pent/skjønt barn så er Thea Isadora veldig søtt! Romeo er tøfft, fint hvis det blir født en litt rocka gutt:)

Skrevet

Bør kanskje unngå thea isadora, minner for mye om leah isadora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...