Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Av alle ting tenker jeg faktisk på eggstokker... ovary Vet liksom ikke helt, og jeg har uvanlige navn på mine to små troll. Tror faktisk ikke jeg synes noe særlig om det nei.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg også tenkte på eggstokker med en gang jeg leste det... Nei likte det ikke..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Okay, det med eggstokker hadde jeg ikke tenkt på... Jeg vet ikke egentlig selv hva jeg synes om det. Det var mellomnavnet til oldemoren min. Så det skrevet et sted, og tenkte: det var jo litt søtt. Så tenkte jeg at det var litt rart. Og kanskje ikke så pent likevel egentlig. Men så fikk jeg smakt litt mer på det, og nå syns jeg det er søtt igjen. Og ganske uvanlig, samtidig som det er et gammelt navn (oldemor er født helt på begynnelsen av 1900-tallet), og det vil jo være oppkalling etter en flott dame. Oldemoren min brukte det aldri, hadde et ganske fælt fornavn, som heldigvis er nesten utdødd nå.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Personlig likte jeg det ikke... tenkte på firmaet Bravida med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå