Gå til innhold

Reiseforsikring i Sparebank1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dekker reiseforsikringen i Sparebank1 tap av solbriller?

Sambo mista solbrillene sine i sverige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med skadeselskapet på tlf 07040 :) Vil tro det ikke dekkes.

Skrevet

er ikke nr 02300 da?

Reiseforsikringen er en ulykkeforsikring, altså dekker noe som man ikke er herre over. Noe som skjer brått og plutselig uten at man har kontroll over det selv.

Den dekker ikke at han har rotet de bort for det har man igrun mer eller mindre kontroll over selv..

Derimot om han hadde ødelagt de eller om de ble stjelt hadde de nok blitt dekket.

Skrevet

det er forskjellig nummer til de ulike avdelingene til Sparebank1, og det er ulik dekning på de forskjellige reiseforsikringene. (det er i hvert fall to forskjellige,) så du må nesten ringe og høre. jeg vil tro det ikke dekkes, men det er lov å prøve.

Skrevet

Han sier nå at han mista dem og da han kjørte tilbake for å finne solbrillene hadde han rygget over dem før han kjørte fra parkeringsplassen..

Skrevet

Jeg leste akkurat gjennom vilkårene for et annet selskap, vil tro vilkårene er ganske like... Forsikringen dekket gjenstander som ble *stjålet*, men ikke gjenstander som man selv hadde mistet.

Hvis de i Sparebank1 dekker at han rygget over brillene sine, da er det jammen litt av en superforsikring...! Don't hold your breath.

Skrevet

Sikkert så høy egenadel da at det ikke lønner seg å bruke forsikringen på ett par solbriller til 1500 kr.

Vi hadde en gang en forsikring som var en "kløneforsikring". Den dekte egentlig ganske mye rart.

Men i allefall,er vel ikke pent å lyve for forsikringsselskapet sitt heller da.Og si at de ble stjålet tenker jeg på.

Men syns å huske at ett venninna en gang mista mobilen sin og da gikk det på reiseforsikringa.

Men skal sjekke hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...