schubidu Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Vi har fått barnehageplass langt uti gokk, i motsatt retning av arbeidsplass. Er det noe vi kan gjøre, sette oss på venteliste, ringe og mase etc, eller er løpet kjørt?
temine Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Hmm...ikke vet jeg. Kanskje det er slik for noen andre og, så kunne dere bytta? Sikkert ikke så lett å få gjennomført i praksis, men kan jo være verdt et forsøk??
ventergullnr 2:) Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 ja dokker kan ring søk om overflytting:) gjør det med en gang, så kanskje dokker blir vurdert på 2 opptaket, dattra vårres e født 16.11.08 fikk ikke første valget som ligg rett utafor døra, men 2 valget som ligg nån hundre meter nedi gata, så vi hadd flaks:) kor dokker bor i tri.heim?
ventergullnr 2:) Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 ja dokker kan ring søk om overflytting:) gjør det med en gang, så kanskje dokker blir vurdert på 2 opptaket, dattra vårres e født 16.11.08 fikk ikke første valget som ligg rett utafor døra, men 2 valget som ligg nån hundre meter nedi gata, så vi hadd flaks:) kor dokker bor i tri.heim?
schubidu Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Vi bor nederst på byåsen (mot ila) og har fått barnehageplass på stubban
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Når fikk dere svar? Vi har søkt men ikke fått svar ennå.Gutten blir 1 år i Oktober
Mamma til lille M&L Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Vi fikk mellomila familiebarnehage, som ikke stod på lista vår engang. Men grunnen til at de plasserte oss der var at alternativet var LANGT utenfor byen, noe som ikke hadde fungert for oss da vi er to studenter. (ringte og spurte da det er en litt spesiell barnehage, drevet av yoganonner.) Hun sa at dersom vi takket nei, ville vi fortsatt stå på venteliste, men vi ville ikke være garantert noe tilbud. Hun fortalte også at det var ekstremt mange søkere på barnehagene i nærheten her, så vi var veldig heldig som i det hele tatt fikk tilbud om en plass i nærheten! Men det er vel uansett verdt ett forsøk å be om overflytting dersom dere ikke har mulighet til å levere/hente der! Til sist må jeg bare nevne at vi var på besøk i yoga barnehagen , og jeg har sjeldent vært så positivt overrasket før Tror nokke lille skal stortrives der!
schubidu Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2009 Vi er også studenter begge to, bor nesten på ila og har fått barnehage på stubban... Jeg hadde blitt overlykkelig for yogabarnehage på mellomila:) Skal ta en telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå