Gå til innhold

Alkohol!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om jeg overreagerer når det gjelder min manns alkohol inntak?Han jobber i nordsjøen og det første han gjør på kvelden etter at ha har komt hjem, er å drikke.Ikke snakk om bare en øl, gjerne en sekspakning med halvlitere.han blir jo ikke drita, men ser jo enkelte ganger at han blir beruset, er ikke avhold selv..men syns det er så kleint når han drikker såpass sammen oftest uten at jeg drikker selv.hender at det er flere ganger i uka..vi har og to jenter sammen.Han var også ute med en kompis igår, kom hjem 5 imåres og hadde røket uklar i taxikøen, så en så tydelige skraper i ansiktet..han husker som regel veldig lite når han har vert ute,syns ikke det er så kjekt da.Som regel kanakas når han kommer hjem..Sorry men lang!

Er det bare jeg som overreagerer??Mannen er jo 35 år!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du reagerer på alkoholinntaket er det nok sikkert noe som ikke stemmer... I mine ører høres det nesten ut som han trenger alkohol for å slappe av og da er som som ikke stemmer.. Og når man er 35 år krangler man ikke i taxikøen og man husker hva som har skjedd..

Nei.. jeg syns ikke ar du overreagerer. Ta en prat med mannen din og hør med han hva han synes selv om det.

Skrevet

Takk for svar, godt å høre at andre også er enig.Er så lei av å krangle md mannen om alkohol..blir sur når jeg prøver å ta det opp!!Syns ikke det er kjekt når vi skal på noe sammen for han er som regel alltid den som drikker mest, og snakker mest tull.han blir jo ikke voldelig, men allikevel..På 1 års bryllupsdag var vi ute og spiste, jeg var da 7 mnder på vei.da bestillte han øl, cognac og rødvin samtidig.Husker jeg var så skuffet, han var mest opptatt av å drikke..Gansge sørgeligt!!!!

Skrevet

Hadde aldri tolerert at min mann drakk seks øl åleine foran meg, midt i uka.

Alkoholmisbruk!

Og skal man utmed kompiser bør man ikke drikke så mye at man ikke husker. Fyllik, det er det han er.

Jeg er ikke avhold selv, så det er sagt.

Skrevet

Han har jo et alkoholproblem, ikke tvil om det!

Skrevet

Noen kan jo bare ikke drikke!!Og at han ikke husker noe eller alt..Nei off hadde ikke giddi å vert sammen med en slik mann...

Skrevet

At han drikker en sixpack midt i uka en gang i blandt, ser jeg ikke på som noe problem. Men hvis det blir flere dager i uken og at han får trøbbel på byen, er jo ikke helt bra.

Hvis man trenger alkohol for å slappe av eller for å fungere i hverdagen, mener jeg at det er et problem. Men når man jobber ute i nordsjøen, så er det kanskje deilig å komme hjem og drikke litt øl. Skjønner det godt jeg. Men ikke så gøy når du ikke drikker og han blir beruset.

Jeg har en mann som er litt lik sånn sett. Han kan kjøpe en sixpack et par ganger i uken hvis han har fri dagen etterpå, men så kan det gå kjempelenge til neste gang han gjør det samme. Da ser jeg ikke på det som et problem. Men når det skjer jevnlig så er det ikke helt bra mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...