AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er 34 uker på vei i følge helse kortet mitt men her inne har de regnet det til 35.. men har hatt veldig løs mage i dag vert på do 6-7 ganger og det er bare mest vann som kommer.. er det farlig og er det tegn på fødselen er i gang? har mye nedpress og litt kynnere også. noen som vet? huff er skikkelig ubehagelig..
AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2009 ingen som har peiling?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Samme problemet her, veldig løs mage. Hadd det den siste måneden faktisk. Og myye kynnere og nedpress. Vært innlagt med prem.rier på sykehuset x antall ganger. Uke 35 nå. Termin 5.juni! Kjenner hodet godt nedi nå, nesten på vei ut kjennes set som av å til... Jordmor konstantert at hodet er festet seg, og at alt er klart. Litt modning også.. 2 cm åpning! WÆH! Lykke til AG.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg hadde veldig løs mage samme dagen som snuppa ble født sist. Da var jeg akkurat kommet i uke 35 og hadde slitt noen dager med veldig kraftige kynnere. Ville kanskje ringt føden om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå