Gjest herr og fru strert Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 vi bruker kondom som prevensjon og det fungerer greit. Hormoner er uaktuelt pga jeg ikke tåler det. Det står jo i alle instrukser at kondom skal være på "hele samleiet", og jeg vet at det kan komme noen små snikere av sædceller før utløsning, men er ikke det bare rett før? Dvs, vi tenker at det er trygt å begynne litt uten, og så ta på beskyttelse relativt fort. Eller? Kan man risikere å bli gravid på denne måten?..
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har lært at det kommer noen snikere allerede helt i starten, den blanke væska som kommer helt i begynnelsen som "smøring". Men jeg kan ikke garantere noe den ene eller andre veien, da vi slapp igjennom alle sammen for å få til grynet
£adybird Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Det kan komme noen snikere helt fra begynnelsen av, så jeg hadde ikke tatt sjansen hvis jeg ikke vil bli gravid.
Gjest herr og fru strert Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Vi har to gryn på plass og skal vente litt med det tredje:) Men får se hvor lenge det blir å vente hvis det du skriver stemmer.. Hm..
Gjest herr og fru strert Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 på lommelegen høres det ut som det er litt sånn "rett før"-greie, men man kan jo ikke være helt sikker kanskje..
Gjest herr og fru strert Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 noen som har opplevd å bli gravid på "hoppe av i svingen" da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå