Mrs. X Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg satte inn hormonspiral for første gang i august i fjor. Har hatt litt menstruasjon hver måned etter dette (vart i ca fire dager, ikke kraftig). Nå er jeg ca to uker på "overtid". Andre som har opplevd at mensen stoppet så brått?
lanoforliten Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Det står i vedlegget at hvis mensen uteblir så må du sjekke at du ikke er gravid.(beklager hvis jeg gjør deg bekymret men...) Føler jeg har mistet hele syklusen m blødningene av denne hormonspiralen. Jeg blør i rykk og napp synes jeg...
Gjest herr og fru strert Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har hatt hormonspiral to ganger. Første gangen var jeg blødningsfri etetr 6 mnd, andre gangen etter litt lenger tid. Mest sannsynlig er det det som skjer hos deg, det er vanlig å få sjeldne og/eller manglende blødning. Hormonspiral er veldig sikker prevensjon og graviditet er sjelden. Men ville tatt en test for sikkerhets skyld hvis dette uroer deg! Lykke til.
Mrs. X Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2009 Takk for svar:) Vet at mensen kan utebli, men den har vært så stabil etter at jeg satte den inn så syns det er rart det pltselig stopper. Men gjør ikke noe det altså Må nok ta en test alikevel bare for å sjekke.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Siste mens jeg hadde før jeg tok den ut, kom 2 uker på overtid..
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ingen mens, bare litt kviser;) Jeg har vel blødd bittelitt to dager (en dag hver syklus).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå