frøet76 Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Og kan jeg la henne sove ute i vognen nå på kvelden? Hva bør jeg evt ha på henne? Er så usikker for tiden med tanke på påkledning når det er såpass varmt ute ca 15 grader. Og nå når hun er litt klam også så.... Forresten kan babyer få feber av å få tenner? Vet hun sliter med noe smerter i munnen for tiden, og antar at tann nr. 3 er på gang.
temine Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 37,9 er ikke feber, men på grensen til feber. Altså litt forhøyet temperatur for de fleste. Så er det og noen mennesker som ligger lavt og har ordentlig feber ved den temperaturen. Det vet man kun om man måler noen ganger når babyen er frisk. Min knert ligger rundt 36,8-37 når han er fri for feber. Så da stemmer det der ganske godt. Over 38 har han feber i alle fall, da blir han litt slapp og spiser dårlig. Ikke farlig å sove ute, selv med masse feber. Så lenge de ligger lunt. Er mye det samme som å ligge på soverom med åpent vindu egentlig. Skal jo ikke ligge i trekken der heller. Mange barn får litt feber ved tannfrembrudd, min første fikk det (og sutret masse ved legging), han jeg har nå har ikke fått frem none tenner enda, så om han får tannfeber vet jeg ei:) God bedring!
frøet76 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Takk for svar! Min tulle pleier å ha ca 37,5 på kveldene. Hun ligger ute og sover godt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå