trriinee Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Onsdag 22. april dro jeg inn til St.Olavs for en liten sjekk (trodde jeg). Etter en del sjekking av både meg og barnet fant de ut at jeg skulle settes igang. Veldig uventet. Trodde jeg hadde to uker igjen enda. Klokka 17 fikk jeg modningstablett, klokka 02 startet riene som var noe sinnsykt intens å smertefulle, men fullt overkommelige, og 0230 gikk vannet. Fra 2 cm åpning klokka 02, til full åpning å jenta mi var ute tok det bare 4 timer. Klokka 0557 den 23. april var jenta mi kommet til verden. Det gikk utrolig fort. Og jeg er førstegangsfødende også.. En knøtteliten rift fikk jeg bare... Så jeg hadde den ultimate drømmefødsel i mine øyne. Kunne gjort det igjen når som helst! Så nå består dagene bare av kos dagen lang!
trriinee Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2009 Jenta mi var forresten 3400 gr, 49 cm lang og 35 rundt hodet! Perfekt Og skjønnest i verden
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Gratulerer så masse med den lille jenten din! Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå