Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hei, jeg er en voksen dame som studerer teologi på Blindern. Prøver å bli gravid med mitt første barn. Har tidligere hatt en vanskelig periode i livet. Og opplevde dessverre at de fleste vennskap jeg hadde ikke var noe å bygge videre på. Nå er alt bra med meg, men jeg skulle ønske jeg hadde flere jeg kunne snakke med iblant. Mail adressen min er: [email protected]. Håper noen tar kontakt! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 En som studerer teologi, altså gudelære, sannsynligvis kristendom. I Norge har vi to teologistudier som begge kan ende opp som embedsstudium og gi yrkestittel prest. Det ene er ved teologisk fakultet ved Universitetet i Oslo. Det andre er teologistudiet ved Menighetsfakultetet, også det i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå